کد خبر : 6798
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 می 2014 - 17:31

همایش علمی ریاضی در دانشگاه پیام نور بنیس برگزار شد

همایش علمی ریاضی در دانشگاه پیام نور بنیس برگزار شد

شبسترنیوز:پنجمین همایش علمی تخصصی ریاضی استان به میزبانی دانشگاه پیام نور بنیس برگزار شد.

IMG_0343به گزارش شبسترنیوزهمایش علمی تخصصی ریاضی استان  اول خرداد ماه و با حضور 150 دانشمند و ریاضیدان کشور از 15 استان و باحضورمسئولین شهرستانی و استانی و همچنین اساتید و دانشجویان برگزار گردید .

طایفه ای رئیس دانشگاه  در این همایش ، با اشاره به سالروز فتح خرمشهرافزود:همانطوری که امام راحل مان فرمود فتح خرمشهر ، فتح خاک نبود ، فتح ارزش ها بود.

وی  در ادامه گفت:شهر اولین ها و روستای اولین ها در استان آذربایجان شرقی قرار دارد و با ارائه 20 مورد مستند روستای بنیس را روستای اولین ها نامید از اینکه این روستا از مهد کودک تا دانشگاه دولتی را دارد

طایفه ای هدف از برگزاری این همایش را آشنایی هر چه بهتر و بیشتر پژوهشگران با همدیگر بصورت چهره به چهره و ایجاد فرصت مغتنم برای دانشجویان جهت ارتباط با اساتید بنام و مجرب و انتقال اطلاعات علمی به همدیگر و در نهایت کاربردی کردن علوم دانست.

رئیس دانشگاه پیام نور بنیس دربخش پایانی سخنان خوداز مسئولین و کسانی که دربرگزاری همایش همکاری کردند تشکرکرد

در ادامه حجت الاسلام  محمدزاده امام جمعه  شبستر ضمن گرامیداشت یاد ونام امام وشهدا خصوصا شهدا خرمشهر عزیز از برگزاری این همایش و همایش های مشابه در دانشگاه تقدیر کردو با اشاره به پیشرفت تولید علم و دانش وفناوری در کشور این همه پیشرفت  را مدیون رهبری و نظام اسلامی دانست.

وی  با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) مجالست با عالمان و بزرگان را نعمت وهدیه الهی دانست که کرامت انسانی را بالا می برد و

امام جمعه شبستر علم ریاضی را از علوم اکتسابی و پایه خوانده  و یاد آور شدکه برای کسب این علوم باید سعی وتلاش بیشتری  شود وهر کسی توانایی این کاررا ندارد.

شایان ذکر است که تعداد 227 مقاله به این همایش رسیده بود که از میان آنها 110 مقاله پذیرفته شد و 27 مقاله جهت ارائه و مابقی بصورت مقالات چاپی ارائه گردید.

 IMG_0344 IMG_0347 IMG_0373 DSCF4434 DSCF4395 IMG_0387 IMG_0362

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عباسی دوشنبه , 26 می 2014 - 11:35

باسلام بنده دو روزی در شهر شما مهمان بودم و در همایش ریاضی شرکت کردم از برگزار کنندگان همایش ممنونم و خواستم بدینوسیله از مجری واقعاً بااستعداد و توانمند همایش که اگز اشتباه نکنم اسم شریفشان آقای کاظم پور بود تشکر کنم ایشان با اشعار و بیان حکایات و… نقطه عطف همایش بودند که این همایش سنگین ریاضی رو به نحو احسن اجرا کردند طوری که خستگی از تن همه میهمانان همایش رفع شد.دست مریزاد به ایشان و تمامی اهل فرهنگدوست شبستر. باتشکر عباسی از آمل

ر-یوسفی جمعه , 30 می 2014 - 5:11

باسلام:بنیس را مردم شبستر درگفتمان بیشتر بینیست میگویند،
«بینیسته گد یرم»این نام این روزها بیشترمصداق پیدامیکند،یعنی هیچ کاستی دراین روستا به چشم نمیخورد.