کد خبر : 51595
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 ژوئن 2015 - 21:07

تجاوز جنایتکار به زنان، مقابل چشم شوهرانشان +عکس

تجاوز جنایتکار به زنان، مقابل چشم شوهرانشان +عکس

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، “دانیل الیوت” 24 ساله پس از انجام یک رشته جرایم جنسی، ضرب و شتم و آدم ربایی در سالهای 2010 تا 2014 شناسایی و دستگیر شد.   بنابراین گزارش، “الویت” برای تسلیم کردن قربانی خود از اسپری فلفل، خنجر کوچک استفاده می‌کرد و قربانیان

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، “دانیل الیوت” 24 ساله پس از انجام یک رشته جرایم جنسی، ضرب و شتم و آدم ربایی در سالهای 2010 تا 2014 شناسایی و دستگیر شد.

 

بنابراین گزارش، “الویت” برای تسلیم کردن قربانی خود از اسپری فلفل، خنجر کوچک استفاده می‌کرد و قربانیان خود را از میان کسانی انتخاب می‌کرد که یا متاهل بودند و یا در شرف ازدواج قرارداشتند.

 

 

این مجرم جنسی خطرناک پس از یافتن قربانیانش آنان را به همراه همسرانشان با تهدید اسپری فلفل می ربود و به طرز بی‌ شرمانه دست و پای  همسران و یا نامزدهای آنان بسته و در مقابل چشم‌هایشان آنان را  مورد تعرض جنسی قرار می‌ داد.

 

“الویت” این اعمال بی‌ شرمانه را شب هنگام در خیابان‌های خلوت انجام می داد. متجاوز چپاولگر در سال 2007 به اتهام تعرض جنسی به یک دانش‌آموز ژاپنی در بدینگتون لندن دستگیر شده بود و به دو سال زندان محکوم شده بود.

 

وی پس از آزاد شدن بدون عبرت گرفتن از کار اشتباه خود در گذشته اعمال وقیحانه‌اش را به شیوه‌ای دیگر انجام داد. به گزارش پلیس یکی از قربانیان که تنها 16 سال داشت پس از آنکه در مقابل نامزدش مورد تعرض جنسی قرار گرفت با طرح شکایت، پلیس را از آنچه اتفاق افتاده مطلع کرد.

 

در میان قربانیان وی زن 28 ساله ای که به همین ترتیب در مقابل چشمان همسرش مورد تعرض بی‌رحمانه این مجرم جنسی قرار گرفت پس از طرح شکایت از “دانیل الویت” در جلسه دادگاه حضور داشت.

 

وی قربانیانش را با انواع سلاح سرد به مرگ تهدید می‌کرد و “فلاهیلز ” قاضی این پرونده در جلسه دادگاهی که روز گذشته برگزار شد وی را به اتهام ضرب و شتم ، تجاوز به عنف و آدم‌ربایی به حبس ابد محکوم کرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.