کد خبر : 29887
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 10 مارس 2015 - 12:28

اعزام 270 نفر از اقشار مختلف مردم شبستر به اردوی راهیان نور

اعزام 270 نفر از اقشار مختلف مردم شبستر به اردوی راهیان نور

فرمانده سپاه ناحیه شبستر از اعزام بیش از270نفر از اقشار مختلف مردم و بسیجیان شهرستان شبستر به اردوی راهیان نور خبر داد.

images (3)به گزارش شبسترنیوز، جعفر رزمی با اعلام این خبر گفت: همزمان با آغاز اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور، کاروان های راهیان نور شهرستان شبستر نیز به این سفر معنوی اعزام  می شود.

وی اردوهای راهیان نور را بهترین راه برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: اردوهای راهیان نور از بزرگترین برنامه‌های فرهنگی برای قشر جوان کشور است و برگزاری این قبیل برنامه‌ها می‌تواند تقویت‌کننده معنویات و ارزش‌های والای دفاع مقدس در نسل جوان باشد.

 فرمانده سپاه ناحیه شبستر در بخش دیگر سخنان خود بیان کرد: کاروان  های راهیان نور شبستر شامل محلات و  دانشجویان بوده و 20 اسفند سال جاری عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور می شوند.

رزمی ادامه داد: کاروان راهیان نور این شهرستان از مناطق عملیاتی هویزه، شلمچه، طلائیه، دهلاویه و دیگر مناطق عملیاتی جنوب کشور  به مدت پنج روز بازدید می کنند.

وی در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری هر چه بهتر اردوهای راهیان نور در بسیج در جهت تعمیق و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت افق های روشنی را پیش روی جوانان و نوجوانان جامعه بگشاییم.

فرمانده سپاه ناحیه شبستر در پایان از همزمانی اردوی راهیان نور این شهرستان با ایام فاطمیه خبر داد و افزود: در این اردو  آیین‌های ویژه فرهنگی، عزاداری، ادعیه، مسابقات فرهنگی  و برنامه های دیگری برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.