کد خبر : 159294
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 جولای 2019 - 19:52

فرماندار شبستر:

مُهر شورا فقط در مکاتبات اداری و ارسال مصوبات شورا باید استفاده شود

مُهر شورا فقط در مکاتبات اداری و ارسال مصوبات شورا باید استفاده شود

فرماندار شبستر گفت: مُهر شورا فقط در مکاتبات اداری و ارسال مصوبات شورا باید استفاده شود و استفاده غیر از موارد فوق ممنوع است.

فرماندار شبستر در جلسه شورای شهرستان شبستر با تاکید بر وظایف شوراهای فرادستی گفت: مُهر شورا فقط در مکاتبات اداری و ارسال مصوبات شورا باید استفاده شود و استفاده غیر از موارد فوق ممنوع است و دستگاه های اجرائی نباید مهر و تاییدیه شوراهای اسلامی شهر و روستا را مطالبه کنند.
حسن مستفید با اشاره به تخصیص اعتبار از محل مالیات بر ارزش افزوده به شهرها و روستاها گفت: بودجه شهرها و روستاها بر اساس شاخص جمعیت و بطور عادلانه توزیع می شود که شهرداران و دهیاران باید در نحوه هزینه کرد آن دقت کرده و درچارچوب قانون و بصورت اصولی هزینه کنند.
وی با بیان این که خودیاری در روستاهای بخش مرکزی نسبت به بخش های دیگر چشمگیر است گفت: بخش های تسوج و صوفیان نیز باید از این ظرفیت استفاده کنند تا موجبات ارائه خدمات بیشتر برای شهروندان فراهم شود.
نوروزی رئیس شورای شهرستان شبستر نیز ضمن ارائه گزارشی از مسائل و مشکلات مطرح شده در جلسات و همچنین نحوه برگزاری مرتب و منظم جلسات شورا، از حمایت فرماندار شبستر و حضور فعال معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری در جلسات شورای شهرستان تشکر کرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.