کد خبر : 159047
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 جولای 2019 - 23:18

بی نظمی شدید در محل تمرین استقلال

بی نظمی شدید در محل تمرین استقلال

از ابتدای شروع تمرینات استقلال زیر نظر سرمربی جدید ایتالیایی خود، امروز اولین بار بود که اجازه داده شد تماشاگران برای دیدن تمرین به ورزشگاه بیایند البته با شرایط بدی که در ورزشگاه بوجود آمد شاید برای مدتها دیگر تماشاگری نتواند وارد مجموعه ورزشی نفت تهرانسر شده و تمرین آبی پوشان را از نزدیک تماشا

از ابتدای شروع تمرینات استقلال زیر نظر سرمربی جدید ایتالیایی خود، امروز اولین بار بود که اجازه داده شد تماشاگران برای دیدن تمرین به ورزشگاه بیایند البته با شرایط بدی که در ورزشگاه بوجود آمد شاید برای مدتها دیگر تماشاگری نتواند وارد مجموعه ورزشی نفت تهرانسر شده و تمرین آبی پوشان را از نزدیک تماشا کند.

تعداد زیادی از هواداران همگانی که سوت پایان تمرین توسط استراماچونی زده شد به داخل زمین آمدند تا بتوانند با بازیکنان محبوبشان عکس یادگاری بگیرند. متاسفانه همچنین موضوع باعث شد تا بیشتر هواداران وارد زمین چمن شده و نظم ابتدایی تمرین را بر هم زده و هیچکس هم نمی تواند مانع ورود آنها به داخل زمین شود. شاید استراماچونی برای اولین بار بود که شاهد چنین شلوغی و بی نظمی در محل تمرین بود. او که می خواست به داخل رختکن برود وقتی با این شرایط مواجه شد از رفتن به رختکن منصرف شد و دقایقی در زمین چمن ماند و سپس توانست باکمک برخی از مسئولان باشگاه، خود را به رختکن برساند.

وضعیت آنقدر بغرنج شده بود که حتی بازیکنان که به خوبی این شرایط را تجربه کرده اند نمی توانستند خود را به رختکن برسانند وآنها هم در کنار سرمربی خود دقایقی بر روی چمن نشسته تا شاید شرایط آرام شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.