کد خبر : 158125
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 می 2019 - 20:27

بخشدار تسوج:

توسعه فضای سبز و بازارچه‌های فصلی مهم‌ترین مطالبات شهروندان تسوجی/ شهرداری ها زمینه جذب سرمایه‌گذار را در پروژه‌های شهری فراهم کنند

توسعه فضای سبز و بازارچه‌های فصلی مهم‌ترین مطالبات شهروندان تسوجی/ شهرداری ها زمینه جذب سرمایه‌گذار را در پروژه‌های شهری فراهم کنند

بخشدار تسوج گفت: احداث ساختمان شهرداری، توسعه فضای سبز، ایجاد پارک شادی و بازارچه‌های فصلی از مهم‌ترین مطالبات بر زمین مانده شهروندان است.

ناصر نادری بخشدار تسوج در مراسم معارفه شهردار این شهر، لزوم برنامه‌ریزی در شوراهای شهر را ضروری دانست و اظهار داشت:شهرداری‌ها باید منابع پایداری برای کسب درآمد تعریف کنند و زمینه جذب سرمایه‌گذار را در پروژه‌های شهری فراهم کنند.

بخشدار تسوج ادامه داد: در انتخاب شهردار که ملاک، عمل به قانون و قانونگرایی است بخشداری تسوج  همچون گذشته تلاش می‌کند در راستای تعامل و همکاری با شهرداری تسوج در جهت توسعه متوازن شهری گام بردارد.

وی احداث ساختمان شهرداری، توسعه فضای سبز، ایجاد پارک شادی و بازارچه‌های فصلی از مهم‌ترین مطالبات بر زمین مانده شهروندان است، خاطرنشان ساخت: شهرداری‌ها همیشه مورد حمایت دولت بوده و در دولت تدبیر و امید حمایت‌های خاصی از لحاظ اعتبارات صورت گرفته، از این رو باید از نگاه سطحی به شهرداری پرهیز کنیم در غیر این‌صورت در وضعیت کنونی خواهیم ماند.

انتهای پیام/

علیرضا خوش نیت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.