کد خبر : 158120
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 می 2019 - 20:15

امام جمعه تسوج:

عقب ماندگی تسوج در توسعه شهری قابل توجیه نیست/الگوبرداری از پروژه‌های دیگر شهرها موجب ریخت و پاش بیت‌المال است

عقب ماندگی تسوج در توسعه شهری قابل توجیه نیست/الگوبرداری از پروژه‌های دیگر شهرها موجب ریخت و پاش بیت‌المال است

امام جمعه تسوج با بیان اینکه چهره هر شهر، بیانگر فرهنگ و تاریخ مردم آن شهر است گفت: عقب ماندگی تسوج در توسعه شهری به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

حجت‌الاسلام ابراهیم بجانی امام جمعه تسوج در مراسم معارفه شهردار این شهر در سخنانی اظهار کرد: شورای اسلامی شهر عصاره شهروندان و شهردار عصاره شورای اسلامی است که موفقیت هر کدام موفقیت شهروندان است و باید این باور را ایجاد کنیم که مطابق نظر مقام معظم رهبری شورای شهر و شهردار باید با وحدت رویه و با پرهیز از اختلاف نظر و غرض شخصی در توسعه و عمران شهر گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه تامین آرامش و محیط زندگی سالم از وظایف خطیر مجموعه شهرداری و شوراست اضافه کرد: در حوزه شهری باید تعامل با دستگاه‌های مختلف برقرار کرد تا بتوان مدیریت یک پارچه و هماهنگ را سازماندهی کرد و به اهداف خود دست یافت.

وی ضمن انتقاد از الگو برداری برخی شوراها و شهرداری‌ها از عملکرد شهرها و کشورهای دیگر تصریح کرد: قدمت، تاریخ فرهنگی و تدین مردم این شهر شهره عام و خاص است و مسافرت‌های بیهوده شورا و شهرداری برای الگوبرداری از پروژه‌های دیگر شهرها موجب ریخت و پاش بیت‌المال است و باید برای هر شهر با فکر شهروندان تدابیر همان شهر انجام پذیرد به طوریکه  امور لازم و کارهای زیادی در شهر باقی مانده، امیدوارم با کمک و حمایت تمامی دلسوزان این امر تحقق یابد.

حجت‌الاسلام بجانی با بیان اینکه چهره هر شهر، بیانگر فرهنگ و تاریخ مردم آن شهر است، افزود: عقب ماندگی تسوج در توسعه شهری به هیچ وجه قابل توجیه نیست، از این رو باید، مجموعه شهرداری با تعامل کامل شهروندان نقش موثری در اداره شهر داشته باشد.

 امام جمعه تسوج در بخشی از سخنان خود به بیان انتقاد همگان از نحوه برخورد کارکنان شهرداری پرداخت و اظهار داشت: شهردار جدید تلاش کند با همراهی مجموعه خود این دیدگاه را نسبت به کارکنان تلاشگر تغییر دهد تا شهروندان در اداره و نگهداری شهر با مسوولان مشارکت داشته باشند و خود را از شهرداری جدا ندانند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.