کد خبر : 153176
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 27 فوریه 2018 - 0:46

مرکزامداد مکانیزه ۱۹۴ شرکت گاز شبستر افتتاح شد+تصاویر

مرکزامداد مکانیزه ۱۹۴ شرکت گاز شبستر افتتاح شد+تصاویر

مرکزامداد مکانیزه ۱۹۴ اداره گاز شبستربا حضور مدیرعامل شرکت گازاستان ، فرماندار و نماینده مردم شهرستان شبستر درمجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

به گزارش شبسترنیوز مرکزامداد مکانیزه ۱۹۴ اداره گاز شبستربا حضور مدیرعامل شرکت گازاستان ، فرماندار و نماینده مردم شهرستان شبستر درمجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

این مرکزبا توجه به مجهز بودن به سیستم جی پی اس از طریق رایانه با دریافت پیام از هرنقطه شهرستان شبستر قابل مشاهده در روی نقشه ومورد پیگیری بوده وامدادرسانی را به مامورین آسان و درکمترین زمان ممکن انجام می گیرد .

توحیدی مدیرعامل شرکت گاز استان در مراسم افتتاح این مرکز گفت : استان آذربایجان شرقی دربین ۳۱ استان کشور رتبه اول دربخش امدادرسانی و هم در بخش گاز رسانی ۹۸ درصد به شهرها وروستا ها را به خود اختصاص داده است .

وی با اشاره به گاز رسانی به مناطق محروم در شهرستان شبستر اظهار کرد:  ۹۳ درصدعملیات گازرسانی در شهرستان شبستر انجام یافته   ۷درصد باقیمانده که شش روستا در بخش صوفیان است در حال اجرای پروژه هستیم و امید است  تا هفته  دولت سال ۹۷ به بهره برداری برسد که در این صورت  تمامی روستاهای شهرستان شبستر  از نعمت بزرگ خدادادی گاز بهره مند خواهند شد .

مدیرعامل شرکت گاز استان افزود:هدف ما بیشتر جلب رضایت مردم است ،همه مردم حق دارند از این نعمت پاک الهی بهره مند شوند گاز تنها سوختی است که کمترین سهم را درآلودگی هوا را به خود اختصاص داده است بنابراین درصورت  عدم دقت در استفاده صحیح از این نعمت پاک می تواند خسارات جبران ناپذیری را در پی داشته باشد و برای اینکه مردم از طعم شیرین گاز بهره مند شود باید ارائه خدمات دهی نیز بالا رود تا جلو هرگونه حادثه نیز گرفته شود.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم نیز ضمن تسلیت به خانواده های جانباختگان سقوط هواپیما گفت: پیشنهاد می کنم برای ایمنی بیشتر مبلغی را درمورد بیمه حوادث ناشی از خدمات گاز رسانی به منازل به وزارت نیرو پیشنهاد نمائید ما نیز از طریق مجلس این مورد را پیگیری می نمائیم .

آقاپور علیشاهی با تاکید بر انجام وظایف محوله در هر پست ومقامی تصریح کرد:یکی از وظایف مهم مسئولین پاسخگویی به مردم است نه پاسخ سازی که این با ارائه خدمات دقیق در کمترین زمان ممکن باید باشد .

نماینده شبستر خاطرنشان کرد:مردم هزینه را فراموش می کنند ولی خدمات دهی را در موقعی بخاطر می آورند که خدمت رسانی در زمان لازم  و دقیق و به موقع باشد .

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.