کد خبر : 14979
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 اکتبر 2014 - 17:50

مراسم شیرخوارگان حسینی در تسوج برگزار می شود

مراسم شیرخوارگان حسینی در تسوج برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز  ایلخانی دبیر ستاد برگزاری با اعلام برگزاری این مراسم  افزود : قدمت و صبغه برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی (ع) در بخش تسوج  پنج سال می باشد که ستاد برگزاری این مراسم با شکوه,این توفیق را داشته است که اولین بار آنرا در سال ۱۳۸۸ در مسجد باب الحوائج (ع) تسوج

IMG08152876به گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز  ایلخانی دبیر ستاد برگزاری با اعلام برگزاری این مراسم  افزود : قدمت و صبغه برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی (ع) در بخش تسوج  پنج سال می باشد که ستاد برگزاری این مراسم با شکوه,این توفیق را داشته است که اولین بار آنرا در سال ۱۳۸۸ در مسجد باب الحوائج (ع) تسوج برگزار نمود که با توجه به استقبال با شکوه و زاید الوصف از این برنامه توسط مادران و شیرخوارگان این برنامه به مسجد جامع تسوج انتقال یافت.
وی گفت : شیرخوارگانی که اولین بار در این همایش شرکت نموده اند الان پنج ساله هستند و پیوند عاطفی و معنوی با حضرت علی اصغر (ع) و فرهنگ عاشورا دارند.
ایلخانی دبیر این ستاد  از ویژگی های پنجمین همایش شیرخوارگان حسینی امسال را تبیین قیام عاشورا و مظلومیت حضرت علی اصغر(ع)  توسط امام جمعه بخش تسوج  ، اجرای مداحی توسط مداحان برجسته شهر تسوج آقایان هادی حاجی رحیمی و حاج مهدی شریفی نژاد، قرائت نذر نامه مادران  همراه با آیین ویژه گهواره گردانی و توزیع  لباس و بسته های متبرک پذیرایی دانست.
ابراهیم ایلخانی افزود : این مراسم در نخستین جمعه ماه محرم در محل مسجد جامع تسوج با همت جمعی از برادران و خواهران عاشق اهل بیت به صورت خود جوش برگزار می‌شود.

وی از تلاش های بی وقفه اعضای این ستاد تشکر کرده و خاطرنشان کرد: تهیه ۱۰۰ دست البسه و پیشانی‌بند مخصوص برای نوزادان یکی از برنامه‌های این ستاد است که امیدواریم از طریق نذورات و خیرین بزرگوار بخش تسوج بتوانیم در سال های آتی این تعداد را افزایش دهیم . وی گفت: استقبال از این مراسم به گونه ای است که بیش از ۱۵۰۰ نفر از خواهران در این مراسم شرکت می نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

hassan دوشنبه , 19 ژانویه 2015 - 21:49

مراسم خوبی بود یادش بخیر قره داوللی.

hassan دوشنبه , 19 ژانویه 2015 - 21:51

مراسم خوبی بود قره داغللی