کد خبر : 144507
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 10 اکتبر 2017 - 0:07

سومین جشنواره شعر ایثار و مقاومت در شبستر برگزار می شود

سومین جشنواره شعر ایثار و مقاومت در شبستر برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شبستر از برگزاری سومین جشنواره شعر ایثار و مقاومت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبسترنیوز، ابوالفضل اللهوردیان  اظهار داشت:‌ دبیرخانه  سومین جشنواره استانی شعر ایثار و مقاومت شبستر همزمان با فرا سیدن هفته دفاع مقدس به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی اظهار کرد:این جشنواره با هدف تبیین ابعاد مختلف فرهنگ ایثار، مقاومت و پایداری، تعمیق و ترویج فرهنگ و آموزه های دینی و ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی به زبان شعر برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شبستر افزود: جشنواره شعر ایثار و مقاومت با گستره استانی و در موضوعاتی شامل فرهنگ ایثار و مقاومت، دفاع مقدس، بسیج و پایداری، ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی، شعار سال(اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال) و مدافعان حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به دو زبان ترکی و فارسی برگزار خواهد شد.

الهوردیان با اشاره به جرئیات جشنواره ابراز کرد : این جشنواره توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شبستر با همکاری انجمن ادبی شیخ محمود شبستری  پنجم آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره یاد شده ،بیستم آبان ماه جاری است و از شاعران استان آذربایجان شرقی دعوت می شود آثار خود در موضوع ایثار و مقاومت را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شبستر خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را با موضوع ایثار و مقاومت به دبیرخانه جشنواره واقع در شبستر، بلوار بسیج،‌ ضلع جنوبی پارک آزادگان،‌ میدان معلم،‌ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شبستر ارسال کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.