کد خبر : 140878
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 7 سپتامبر 2017 - 2:04

جهادگران بسیجی از رویش های انقلاب اسلامی هستند

جهادگران بسیجی از رویش های انقلاب اسلامی هستند

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شبستر با اشاره به حضور جهادی جوانان و نوجوانان بسیجی در احداث خانه های محروم گفت: گفت:اینان رویش های انقلاب هستند که بدون هیچ توقعی با علاقه و شوق بسیار در راستای محرومیت زدایی بدون مزد کار می کنند.

به گزارش شبسترنیوز، ایوب محمدی قلعه در مراسم افتتاح یک باب خانه محروم در روستای زیناب از توابع شبستر با اشاره به ماموریت های اصلی کمیته امداد گفت:بر اساس تفاهم نامه سال گذشته در سطح کشور ۵ هزار واحد ساختمان با مشارکت کمیته امداد و بسیج سازندگی برای محرومین و مددجویان کمیته امداد احداث و یا در دست تکمیل است.

وی اظهار کرد:در شهرستان شبستر نیز با همراهی و مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره)شبستر و بسیج سازندگی سپاه ناحیه شبستر برنامه ریزی شده که ۱۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان در طول سال جاری احداث شود که تاکنون سه واحد مسکونی احداث و تحویل خانواده های مورد نظر داده شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)شبستر با تقدیر از اقدامات جهادی بسیجیان افزود:باید شاکر خداوند متعال باشیم که در زمانی زندگی می کنیم که به همت امام خمینی(ره)مجموعه ای تشکیل شده و دستگاه ها با هدف واحد در خدمت به محرومین و مستضعفین جامعه تلاش می کنند.

محمدی با اشاره به حضور جهادی و خودجوش جوانان و نوجوانان بسیجی در احداث خانه های محروم ابراز کرد:اینان رویش های انقلاب هستند که بدون هیچ توقعی با علاقه و شوق بسیار در راستای محرومیت زدایی بدون مزد کار می کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)شبستر خاطرنشان کرد: ارائه خدمات مسکن مددجویی کمک به تامین مسکن و تلاش برای ایجاد سرپناه برای مددجویان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این کمیته به منظور توانمندسازی خانواده‌های مورد حمایت است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.