کد خبر : 138759
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 جولای 2017 - 0:27

بزرگداشت شهید مدافع حرم «بهرام مهرداد» در صوفیان برگزار شد

بزرگداشت شهید مدافع حرم «بهرام مهرداد» در صوفیان برگزار شد

مراسم هفتمین روز شهادت شهید مدافع حرم «بهرام مهرداد»عصر امروز یکشنبه اول مردادماه در زادگاهش صوفیان از توابع شبستر برگزار شد .

به گزارش شبسترنیوز ،مراسم هفتمین روز شهادت شهید مدافع حرم «بهرام مهرداد»عصر امروز یکشنبه اول مردادماه در زادگاهش صوفیان  برگزار شد .

مردم شهرستان شبستر و خصوصا مردم بخش صوفیان با حضور  گسترده و مثال‌زدنی و پرشور خود نشان دادند همیشه بر سر آرمان‌های انقلاب و شهدا هستند.

در این مراسم بزرگداشت علاوه بر حضور گسترده مردم خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان نیز مشهود بود.

مسئولان شهرستان شبستر از جمله امام جمعه بخش صوفیان،فرماندار شبستر و دیگر مسئولین نیز با حضور پررنگ خود در این مراسم بزرگداشت نشان دادند همیشه قدردان شهدا و خانواده‌های این دلاورمردان هستند.

سخنرانی حجت الاسلام نوین،سخنرانی جانشین سپاه ناحیه شبستر و مداحی رامین صمدی از مهم ترین برنامه های برگزار شده در این مراسم پرشور بود.

شهید مدافع حرم «بهرام مهرداد» متولد ۱۳۵۲ سفید کمر از توابع شهرستان شبستر و ساکن تهران بود. او یکی از مستشاران زبده نظامی ایران در سوریه بود که چندی پیش برای دفاع از حریم عقیله بنی هاشم داوطلبانه به سوریه رفته بود و در این راه با انفجار خودرو اش توسط تروریست های تکفیری به شهادت رسید.

او که فرمانده بسیج سابق حوزه ۲۵۷ شهرک ولیعصر(عج) بود، جوانان زیادی را جذب فعالیت های انقلابی و بسیجی کرد. در هیأت به صورت فعال مداحی می‌کرد و مراسم روضه های اهل بیت(ع) را با صدایش گرم می‌کرد. شهید مهرداد از دوستان نزدیک شهید جاویدالاثر مدافع حرم، مرتضی کریمی بود و از او دو فرزند دختر ۸ و ۲۰ ساله به یادگار مانده است. او چند روز پیش در سوریه به شهادت رسید و پیکر مطهر در روز ۲۵ تیرماه ۹۶ در پایتخت تشییع شده و به خاک سپرده شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.