1111به گزارش  شبسترنیوز مهدی گوزلی، با اعلام این خبر گفت: «پیک دانشگاه» عنوان اولین مجله خبری تحلیلی دانشگاه آزاد اسلامی شبستر می باشد که از سوی دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی این دانشگاه منتشر شده است.

وی در خصوص اهداف و محتوای این مجله گفت: با توجه به اینکه اطلاع رسانی مکتوب از عملکرد و رخدادهای هر سازمانی جزء وظایف اصلی بخشهای اطلاع رسانی می باشد، دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی این دانشگاه نیز در راستای معرفی پتانسیلهای دانشگاه آزاداسلامی شبستر که رتبه دوم علمی و پژوهش را در بین دانشگاههای آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی به خود اختصاص داده و به عنوان اولین مراکز آموزشی عالی در شهرستان شبستر می باشد، اقدام به انتشار این مجله نموده است.

مدیر مسئول و سردبیر این مجله درباره زمینه مجله گفت: زمینه مجله، خبری تحلیلی در نظر گرفته شده است تا ضمن انتقال اخبار و رویدادهای این مرکز بزرگ آموزش عالی، بتوانیم از موضوعات، مقالات و راهکارهای مختلف در عرصه علم و دانش بهره گرفته، و ضمن ادای رسالت اطلاع رسانی، در انتقال مطالب جدید علمی و آموزشی نیز قدم برداریم. وی از انتشار دومین شماره آن در مهرماه سالجاری خبر داد.