کد خبر : 101125
تاریخ انتشار : شنبه 4 ژوئن 2016 - 1:23

اگر راه امام(ره) را گم یا فراموش کنیم، ملت ایران سیلی خواهد خورد

اگر راه امام(ره) را گم یا فراموش کنیم، ملت ایران سیلی خواهد خورد

امام جمعه تسوج گفت:برخی ها امام را براساس سلایق خود معرفی می کنند و خطر تحریف امام ، انحراف مسیر ملت است و اگر راه امام را گم ویا فراموش کنیم ملت ایران سیلی خواهد خورد.

۷۱۱۴۸۴-۱-۱به گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام بجانی در  خطبه های نماز جمعه  این هفته تسوج با گرامیداشت یاد و خاطره رهبر فقید انقلاب حضرت امام خمینی (ره) گفت: در سالروز رحلت امام راحل آن چیزی که باید گفته شود این است که امام چگونه فردی بود و چرا موفق به فتح قلوب مستضعفین جهان شد و در نقطه مقابل خشم ظالمان و ستمگران را برانگیخت. چه چیز امام را از سایر علما و فقها متمایز ساخت.

امام جمعه تسوج با بیان اینکه امام معتقد بود ،دنیا زمانی روی صلح و امنیت را خواهد دید که با استبداد و مستکبران ضدیت باشد و از مظلوم همیشه دفاع شود اظهارکرد: مستبدان و مستکبران عالم برای جلوگیری از نفوذ اندیشه امام به دنبال تحریف اندیشه های امام هستند و می خواهند انقلاب از مسیر اصلی خود دور کنند و برای تحریف امام از راههای مختلفی استفاده می کنند .

وی ادامه داد:برخی می خواهند از امام فردی سازشکار نشان دهند مثلا می گویند اگر الان امام بود با آمریکا دشمنی نمی کرد در حالیکه امام راحل فرمودند اگر آمریکا در هر محله مسجد بسازد و هر وعده اذان بگوید باز هم بگویید مرگ بر آمریکا و همچنین برخی ها امام را براساس سلایق خود معرفی می کنند و خطر تحریف امام ، انحراف مسیر ملت است و طبق منویات مقام معظم رهبری اگر راه امام  را گم  ویا فراموش کنیم ملت ایران سیلی خواهد خورد.

بجانی در بخش دیگر سخنان خود  بر بازخوانی و بررسی اصول امام  برای جلو گیری از تحریف اندیشه ها و شخصیت امام خمینی(ره) تأکید کرد.

امام جمعه تسوج با اشاره به حمایت های  امام خمینی(ره) از محرومان افزود: امام نابرابری اقتصادی را به شدت رد کرده و طرفدار عدالت اجتماعی بودند و از اشرافی گری پرهیز می کردند و در خارج از کشور هم از حقوق مردم محروم و ستمدیده افغانستان و فلسطین دفاع می کردند و شدیدا با مستکبران مخصوصا آمریکا مخالف بودند و  شیطان بزرگ از ابداعات امام می باشد.

وی ادامه داد: اکنون بعضی ها در حالی که ادعای پیروی از خط امام را دارند ،طرفدار آمریکا هستند و از دفاع کردن از ملتهای ضعیف ابا دارند و کمک کردن به مردم فلسطین و سوریه و عراق را درست نمی دانند و دچار تعارض گفتاری و رفتاری هستند. این افراد باید بدانند که کشتار مردم توسط آمریکا، عمق دشمنی آمریکا با اسلام را نشان می دهد.

خطیب جمعه تسوج در پایان خاطرنشان کرد:آمریکا با انقلابی بودن مخالف است چون روحیه انقلابی گری است که دست دشمن را کوتاه میکند و مقام معظم رهبری در سخنان امروز فرمودند که : هرجا انقلابی حرکت کردیم پیروز شدیم و هر جا غفلت کردیم عقب ماندیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.