کد خبر : 98865
تاریخ انتشار : شنبه 21 می 2016 - 23:54

کتاب “خورشیدتابان” به همت خبرنگار شبسترنیوز منتشر شد

کتاب “خورشیدتابان” به همت خبرنگار شبسترنیوز منتشر شد

کتاب “خورشیدتابان” اثر “مهدی روحانی” خبرنگار شبسترنیوز در صوفیان همزمان با فرارسیدن شب نیمه شعبان رونمایی شد.

۶۳۵۷۹۰۴۲۶۱۱۱۰۳۷۰۷۸به گزارش شبسترنیوز، مراسم رونمایی از کتاب “خورشیدتابان” که توسط مهدی روحانی خبرنگار شبسترنیوز در صوفیان تدوین و به چاپ رسیده است امروز شنبه اول خرداد ماه در صوفیان  با حضور امام جمعه و فرمانده حوزه شهید قاضی صوفیان و نویسنده‌ی کتاب همزمان با فرارسیدن خجسته سالروز مولود امام زمان(عج)برگزار شد.

خورشید تابان درشش فصل به نویسندگی مهدی روحانی خبرنگار شبسترنیوز در بخش صوفیان با موضوع امام زمان(عج) مهدویت و انتظار در٢٠٠صفحه توسط انتشارات آرنا منتشر شده است.

“مهدی روحانی ” نویسنده‌ی کتاب “خورشید تابان” در این مراسم گفت: مهدویت و ظهور رمز حیات و بقای تشیع است و باید نسبت به ترویج و گسترش این فرهنگ جهانی تلاش مضاعفی کرد چرا که آموزه مهدویت از منظر رویکرد امنیتی نیازمند پژوهشهای جدی است و جا دارد پژوهشگران حوزه و دانشگاه در این زمینه به پژوهشهای عالی بپردازند.

وی افزود: کتاب ”  این معز الاولیائ  ” را در دست چاپ دارم که در آن سعی شده مباحث تخصصی در موضوع و دررابطه با امام زمان(عج)مطرح شود.

خاطرنشان می شود مقالات مهدی روحانی از فعالان فرهنگی صوفیان و خبرنگار نشریه پیام میشو و پایگاه اطلاع رسانی شبسترنیوز در نشریات مختلف نیز به چاپ رسیده است .

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.