کد خبر : 91293
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 مارس 2016 - 10:40

ایران انفجار تروریستی بلژیک را محکوم کرد

ایران انفجار تروریستی بلژیک را محکوم کرد

حسین جابر انصاری سخنگوی وزارت امور خارجه انفجارهای تروریستی امروز بروکسل را محکوم و با خانواده های قربانیان و ملت و دولت بلژیک ابراز همدردی کرد.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، حسین جابر انصاری سخنگوی وزارت امور خارجه انفجارهای تروریستی امروز بروکسل را محکوم و با خانواده های قربانیان و ملت و دولت بلژیک ابراز همدردی کرد.

جابر انصاری افزود: تکرار عملیات‌های تروریستی در نقاط مختلف جهان، نشان دهنده تهدید مشترک تروریسم و افراط گرایی برای همه جهانیان و ضرورت رویارویی و برخورد یک‌پارچه و همه‌جانبه با این پدیده شوم و کانون‌های پشتیبانی سیاسی و عقیدتی و مالی از آن است.

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه، نیز در یک تماس تلفنی با همتای بلژیکی خود انفجارهای تروریستی بروکسل را محکوم و با دولت و ملت بلژیک و خانواده‌های قربانیان این عملیاتهای تروریستی ابراز همدردی کرد.

وزیر امور خارجه در این تماس تلفنی تأکید کرد: «تروریسم و افراط گرایی یک معضل جهانی و مبارزه با آن نیازمند اقدام جهانی است».

روز گذشته ۲ انفجار انتحاری در فرودگاه بروکسل و یک انفجار دیگر در متروی این شهر نزدیک نهادهای اتحادیه اروپا رخ داد. در پی این انفجارها ۳۴ نفر کشته و بیش از ۹۰ نفر نیز زخمی شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.