کد خبر : 88792
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 مارس 2016 - 23:44

برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس منطقه تسوج

برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس منطقه تسوج

به گزارش شبسترنیوز، آئین جشن نیکوکاری با شعار(( بهار همدلی ، شکوه مهربانی)) با حضور بخشدار ، رئیس آموزش و پرورش منطقه تسوج و نماینده کمیته امداد امام خمینی شهرستان شبستر و جمعی از کارشناسان اداری به صورت نمادین در دبیرستان نور تیل برگزار شد . مهندس اسکندری بخشدار تسوج در این مراسم گفت :

به گزارش شبسترنیوز، آئین جشن نیکوکاری با شعار(( بهار همدلی ، شکوه مهربانی)) با حضور بخشدار ، رئیس آموزش و پرورش منطقه تسوج و نماینده کمیته امداد امام خمینی شهرستان شبستر و جمعی از کارشناسان اداری به صورت نمادین در دبیرستان نور تیل برگزار شد .
مهندس اسکندری بخشدار تسوج در این مراسم گفت : کمیته امداد یادگار حضرت امام خمینی (ره) می باشد که به منظور کمک به نیازمندان تاسیس شد و در فرهنگ ما مسلمانان کمک به نیازمندان یک اصل می باشد و آیات و احادیث مختلفی با این موضوع نازل و روایت شده است .
طهمورثی رئیس آموزش و پرورش منطقه تسوج با اشاره به اینکه کمک به نیازمندان یکی از وظایف ما انسان هاست ، عنوان کرد : جشن نیکوکاری یک حرکت عظیم فرهنگی و در راستای حمایت از قشر نیازمند جامعه است و مردم برای خشنودی خداوند ، از نیاز مندان حمایت و به آنها کمک رسانی نمایند .

IMG_5797 IMG_5797 IMG_5811 IMG_5817 IMG_5821 IMG_5823 IMG_5824 IMG_5827 IMG_5829 IMG_5847 IMG_5860

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.