کد خبر : 8722
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 جولای 2014 - 16:54

تصویب رشته های فیزیک – هسته ای در مقطع کارشناسی ارشد برای دانشگاه آزادشبستر

تصویب رشته های فیزیک – هسته ای در مقطع کارشناسی ارشد برای دانشگاه آزادشبستر

به گزارش پایگاه خبری شبستر نیوز،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شبستر از تصویب رشته فیزیک- هسته ای در مقطع کارشناسی ارشد برای این دانشگاه و نیز تصویب دو رشته کاردانی حرفه ای طراحی لباس و نقاشی برای آموزشکده فنی و حرفه ای سما شبستر خبر داد.   دکتر سعید مشکینی با اعلام این خبر افزود، با

به گزارش پایگاه خبری شبستر نیوز،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شبستر از تصویب رشته فیزیک- هسته ای در مقطع کارشناسی ارشد برای این دانشگاه و نیز تصویب دو رشته کاردانی حرفه ای طراحی لباس و نقاشی برای آموزشکده فنی و حرفه ای سما شبستر خبر داد.

 meshkini

دکتر سعید مشکینی با اعلام این خبر افزود، با توجه به اینکه رشته فیزیک – هسته ای یکی از رشته های به روز و مورد نیاز می باشد، این رشته قبلاً در مقطع کارشناسی ارشد تأسیس شده بود ، اما با توجه ضرورت استمرار تحصیل دانش آموخته گان لیسانس این رشته ، از سال گذشته پرونده و ملزومات تصویب آن فراهم گردید و  طی سلسله مراتب در استان و سازمان مرکزی و تأیید این دو بخش به شورای گسترش رشته های وزارت علوم تحقیقات و فناوری ارجاع شد، و بالاخره پس از پیگیری فراوان، در جلسه مورخ ۶/۲/۹۳ شورای گسترش آموزش عالی، تأسیس رشته فیزیک هسته ای در مقطع کار شناس ارشد برای دانشگاه آزاد اسلامی شبستر تصویب و  به این واحد دانشگاهی ابلاغ شد.

وی همچنین از تصویب و تأسیس دو رشته جدید طراحی لباس و نقاشی در مقطع کاردانی حرفه ای برای آموزشکده فنی و حرفه ای سما دانشگاه آزاد اسلامی شبستر خبر داد.

مشکینی با اعلام ارسال هشت پرونده دکترا و سیزده پرونده کارشناسی ارشد به دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، دو پرونده دکترا و چهار پرونده کارشناسی ارشد به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، و دو پرونده دکترا و شش پرونده کارشناسی ارشد به وزارت علوم تحقیقات و فناوری از تلاش پیگیر و گسترده دانشگاه آزاد اسلامی شبستر برای گسترش تحصیلات تکمیلی این دانشگاه خبر داد.

شایان ذکر است دانشگاه آزاد اسلامی شبستر در بخش تحصیلات  تکمیلی، در حال حاضر دارای سه رشته در مقطع دکترا و چهل ودو رشته در مقطع کارشناسی ارشد است که با تصویب رشته فیزیک- هسته ای، آمار رشته های کارشناسی ارشد این دانشگاه  به عدد چهل و سه می رسد.

منبع:آذر قلم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

سعيد جمعه , 11 جولای 2014 - 16:40

اميدوارم دركنارتصويب رشته هاي جديد دانشگاه هاي آزاد شهرستانها وروستاها كمي هم به فكر ارتقاي كيفيت وكارآمد بودن رشته وبازار كار فارغ التحصيلان باشند