کد خبر : 87215
تاریخ انتشار : شنبه 20 فوریه 2016 - 11:43

محمدرضا اخباری در جمع بازیکنان کلیدی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۶

محمدرضا اخباری در جمع بازیکنان کلیدی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۶

کنفدراسیون فوتبال آسیا محمد اخباری را به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی در لیگ قهرمانان ۲۰۱۶ آسیا معرفی کرده است.

به گزارش شبستر خبر به نقل از ایرنا، تارنمای رسمی کنفدارسیون فوتبال در آستانه آغاز لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا به معرفی بازیکنان کلیدی در این دوره از رقابتها پرداخته است. لیگ قهرمانان آسیا از روز سه شنبه آغاز می شود.
ای اف سی در گزارشی محمدرضا اخباری، مهدی کیانی و مهدی شریفی بازیکنان تراکتورسازی را معرفی کرده است. اخباری برای اولین بار در این دوره از رقابتها شرکت می کند.
محمدرضا اخباری در ۱۸ ماه گذشته، جایگاه خود را به عنوان یکی از دروازه بانان آینده دار ایران، کشوری که صاحب استعدادهای فراوان سنگربانی است، تحکیم بخشیده است.
اخباری ۲۳ ساله که فعالیت حرفه ای خود را در سایپا آغاز کرد، قبل از شروع فصل جاری رقابتهای فوتبال ایران با قرارداد دو ساله به طور قرضی به تراکتوسازی تبریز پیوست و همچنان به پیشبرد استعدادهای خود ادامه داده است.
عملکرد او درون دروازه، محمد خاکپور سرمربی زیر ۲۳ سال تیم ایران را برآن داشت که او را به عنوان دروازه بان اصلی در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال در دوحه انتخاب کند. او نقش کلیدی در صعود ایران به مرحله یک چهارم نهایی این رقابتها ایفا کرد.
اخباری با پیشرفت مداومی که داشته است، به تیم ملی ایران تحت سرمربیگری کارلوس کی روش دعوت شده است، اما هنوز اولین بازی خود را در تیم ملی ایران انجام نداده است.
اخباری با وجود جوانی، با توانایی تاثیرگذار خود در مهار توپ ها، حضور آرامش بخشی در دفاع دارد. واکنش های برق آسا و قدرت جایگیری اخباری، این دروازه بان جوان را به خط نهایی دفاع تراکتور سازی تبدیل کرده است.
مهدی کیانی هافبک و کاپیتان تراکتورسازی نیز در چهارمین حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا، فقط یک فصل از دوران حرفه ای خود را در این باشگاه بازی نکرده است.
مهدی شریفی مهاجم ۲۳ ساله از سپاهان با قرارداد دو ساله به صورت قرضی به تراکتورسازی پیوست. او در خط حمله به آلویس نانگ مهاجم کامرونی و با تجربه تراکتورسازی خواهد پیوست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.