کد خبر : 8270
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 26 ژوئن 2014 - 10:01

برگزاری كلاسهاي آموزشی برای نوعروسان كميته امدادشبستر

برگزاری  كلاسهاي آموزشی برای نوعروسان كميته امدادشبستر

مدیر كمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شبستر گفت: كلاسهای آموزش خانواده قبل از ازدواج برای 15 نفر از نوعروسان تحت حمایت این نهاد برگزار شد.

1به گزارش  پایگاه خبری شبسترنیوز، مهدی  محمد صلاحی با اعلام این خبر افزود : این نهاد در جهت تحكیم بنیان نهاد خانواده و تسهیل امر ازدواج ساده و پایدار با برنامه ریزی به عمل آورده در سال اقتصاد و فرهنگ ، با عزم ملی و مدیریت جهادی كمك به تأمین جهیزیه نوعروسان را دررئوس برنامه های خود قرار داده است.

وی تصریح كرد : به همین منظور تعداد 15 نوعروس بعد از سپری نمودن دوره های آموزش خانواده قبل از ازدواج و شركت در كلاسهای آموزشی و استفاده از مشاوران فرهنگی و بهداشتی برای كسب مهارتهای لازم زندگی ، كمك هزینه تأمین جهیزیه از این نهاد دریافت می نمایند.

صلاحی خاطر نشان كرد : به 2 نفر از نوعروسان شركت كننده در این دوره های آموزشی كه با تأسی از بزرگ بانوی عالم بشریت حضرت فاطمه با مهریه حداقلی به عقد هسرانشان درآمده بودند جائزه ویژه ای اهدا گردید.

مدیر كمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شبستر ضمن قدردانی از خیرین شهرستان در یاری نمودن محرومان افزود : تقاضای مشاركت تمامی اقشار جامعه جهت مساعدت در تهیه و تأمین جهیزیه برای نوعروسان نیازمند را داریم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.