کد خبر : 7802
تاریخ انتشار : شنبه 14 ژوئن 2014 - 11:16

چرا جشنواره جوان درشبستربرگزار نشد؟

چرا جشنواره جوان درشبستربرگزار نشد؟

به گزارش شبسترنیوز همزمان با سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در سراسر کشور به مناسبت گرامیداشت این روز جشنواره هایی برگزار می شود و امسال نیز در شهرستان های مختلف این چنین همایشی برگزار شد ولی طبق تماس تعدادی از جوانان شهرستان مبنی بر اینکه چرا این جشنواره در شهرستان شبستربرگزارنشد؟ حالا

13930309000087_PhotoAبه گزارش شبسترنیوز همزمان با سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در سراسر کشور به مناسبت گرامیداشت این روز جشنواره هایی برگزار می شود و امسال نیز در شهرستان های مختلف این چنین همایشی برگزار شد ولی طبق تماس تعدادی از جوانان شهرستان مبنی بر اینکه چرا این جشنواره در شهرستان شبستربرگزارنشد؟ حالا از مسئولین و متولیان این امر در شهرستان انتظار می رود دلیل برگزار نشدن این همایش را بر شمرند چرا که شهرستان شبستر در سطح کشور به عنوان شهرستانی فرهنگی شناخته میشودو در بسیاری از کارها و برنامه ها سرآمد می باشدو فعالیت های جوانان در عرصه های مختلف علمی ،هنری،فرهنگی و سایر رشته ها قابل مشاهده می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

الله بنده سی شنبه , 14 ژوئن 2014 - 23:10

باسمه تعالی
پیکر پاک 84 شهید دوران دفاع مقدس ساعت 10 صبح روز دوشنبه 26 خرداد ماه از مرز شلمچه در میان استقبال مردم شهید پرور خوزستان وارد خاک کشور می شوند.

سعید یکشنبه , 15 ژوئن 2014 - 11:34

اجرا نشدن جشنواره به نظر من بر میگرده به اینکه حضرت آقا چون امسال را سال فرهنگ نامگذاری فرمودند برای همین است ما مردم برعکس عمل میکنیم همیشه، اگر سال اصلاح الگوی مصرف بود کاری میکردیم برخلاف شعار بیان شده برای همین است که مسئولان ما در خواب غفلت هستند و دغدغه فکری ندارند فقط خدا به داد ما برسد اون روزی همه مارا به صف کنند و بازخواست .جای عذری هم نداریم چون به ما خواهند گفت رهبری داشتید که چراغ راهتان بود ولی چرا راه را گم کردید .متولیان امر باید به این فکر باشند نهاد های فرهنگی که ادعا دارند و لی عمل ندارند.

شبستری دوشنبه , 16 ژوئن 2014 - 18:57

سلام
میشه لطف کنین آدرس دفتر سایتتون رو بالای صفحه درج کنین تا در صورت نیاز برای سفارش تبلیغاتی مراجعه کنیم؟

حامد دهقان دیزجی دوشنبه , 16 ژوئن 2014 - 22:06

با سلام در روزهای آینده دفتر خبری تاسیس خواهد شد ودفتر درپاساژ شیخ محمود شبستری می باشد.