کد خبر : 75859
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 8 دسامبر 2015 - 8:16

جدایی اولیویرا قطعی نیست

جدایی اولیویرا قطعی نیست

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: از تونی اولیویرا خواسته ایم به کارش ادامه بدهد و هنوز جدایی او از تراکتورسازی قطعی نیست.

به گزارش شبستر خبر به نقل از ایرنا ، سعید عباسی در گفت و گو با برنامه ۹۰ درباره موضوع کنار رفتن تونی اولیویرا از سرمربیگری تراکتورسازی اظهار داشت: در هفته پنجم لیگ برتر اولیویرا در جلسه ای به ما گفت که مشکل بیماری همسرش جدی است و در صورتی که این بیماری حاد شود ممکن است بخواهد قرارداد خود را فسخ کند.
وی افزود: هفته گذشته و قبل از مسابقه با ملوان یک بار دیگر تونی گفت که مشکل همسرش حاد شده است و خواستار قطع همکاری شد. پس از مذاکراتی که با وی داشتیم وی درخواست رسمی برای جدایی از تراکتورسازی را ارائه داد.
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: امیدوارم در روزهای آینده نشست دیگری با وی داشته باشیم اما از او خواستیم تا مشخص شدن تکلیف این مسئله تیم را تمرین بدهد و اگر مسابقه ای داشتیم نیز به عنوان سرمربی به وظایف خود ادامه بدهد.
وی گفت: همین الان هم می خواهیم تونی به کارش ادامه بدهد و به هیچ وجه قصد برکناری او را نداریم.
عباسی اظهار داشت: خواسته ما این است که هر چه سریعتر تکلیف باشگاه روشن شود. از اولیویرا می خواهیم به کارش ادامه دهد اما اگر از نظر روحی شرایط ادامه دادن به کارش را نداشته باشد چون این مسئله به تیم نیز منتقل می شود، قراردادش را فسخ می کنیم.
وی درباره گزینه هایی که به عنوان جایگزین اولیویرا مطرح می شود گفت: این شایعه ها در حالی مطرح می شود که ما هنوز تصمیم نهایی درباره فسخ قرارداد با اولیویرا را نگرفته ایم. قطعا پس از قطعی شدن جدایی وی، درباره سرمربی جدید تصمیم گیری خواهیم کرد.
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره اینکه گفته می شود وی با رسول خطیبی و امیر قلعه نویی برای سرمربیگری این تیم مذاکره کرده است، گفت: صحبت هایی با خطیبی درباره پرونده وی در کمیته انضباطی داشتیم و این گفت و گو جنبه مذاکره برای هدایت تیم نداشت. قلعه نویی نیز یکی از گزینه های مورد نظر ماست اما هنوز این مسئله قطعی نیست و مذاکره ای با وی نداشته ایم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.