کد خبر : 75219
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 3 دسامبر 2015 - 19:58

عملیات لکه گیری آسفالت معابر سطح شهرسیس انجام شد

عملیات لکه گیری آسفالت معابر سطح شهرسیس انجام شد

شهردارسیس خبرداد: عملیات لکه گیری آسفالت معابر شهرسیس با اعتباری بالغ بر۲۰۰میلیون تومان در کوچه ها و خیابان های اصلی سیس انجام گردید.

شهردار-سیس-۶۰۰x400به گزارش شبسترنیوز ناصری شهردار شهرسیس در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این مطلب گفت:آسفالت معابر سطح این شهر در طرحی ضربتی لگه گیری شد.

وی اظهارکرد: این عملیات در راستای وظایف شهرداری و با اعتباری بالغ بر۲۰۰میلیون تومان در کوچه ها و خیابان های اصلی سیس انجام گردید.

ناصری با اشاره به طرح  کانیو گذاری کوچه های متعدد شهر سیس نیز گفت:به همت کارکنان شهرداری و پیمانکاران چهره کوچه ها عوض شده و این طرح ها را ادامه خواهیم داد تا شهری زیبا و شایسته مردم عزیز مان داشته باشیم.

وی افزود:جدول گذاری کمربندی ۳۵متری شهر نیز به طول ۳کیلومتر با اعتبار یک میلیارد ریال در حال انجام است که به عنوان رینگ شهری عمل کرده و زمینه توسعه شهر را فراهم می کند.

ناصری  دیوار کشی آرامستان های شهر را از دیگر پروژه های در حال اجرای شهرداری سیس دانست و اظهار داشت: تعداد سه آرامستان شهرسیس در سال جاری توسط شهرداری  با اعتبار پانصد میلیون ریال و با مشارکت های مردم دیوار کشی شده و ساماندهی می شوند و همچنین مزار شهدای شهر نیز با اعتبار ۵۰۰میلیون ریال در حال ساماندهی است.

شهردارسیس با اشاره به طرح های مشارکتی شهر سیس گفت:‌ با همکاری شورای اسلامی و شهرداری سیس از خیرین بزرگوار جهت مشارکت در طرح های مختلف شهر دعوت کردیم که از جمله آنها نوسازی مدارس می باشد که با توجه به اینکه مدرسه ۲۲ بهمن سیس قدیمی می باشد خیر بزرگوار جناب آقای بابازاده اسبقی نوسازی این مدرسه را بر عهده گرفته اند و همچنین حاج حیدر زینالی خیر مدرسه ساز نیز در ساخت مدرسه زینالی سیس مشارکت  ۵۰ درصدی داشته و من از این دو خیر عزیز تقدیر و تشکر می کنم.

وی در پایان از مشارکت مردم در عملیات احداث مرکز بهداشتی درمانی این شهر و همکاری مسئولین شهرستان شبستر قدردانی کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.