کد خبر : 7408
تاریخ انتشار : جمعه 6 ژوئن 2014 - 15:03

مسئولين مشكلات جامعه را حل کنند

مسئولين مشكلات  جامعه را حل کنند

امام جمعه شبستر:مسئولين وظیفه دارند با اتكا به قدرت الهي و فكر و انديشه داخلي در پي حل مشكلات جامعه بوده و از شانه خالي كردن در مقابل مشكلات بپرهيزند .

images7-285x300به گزارش  شبسترنیوز حجت الاسلام محمدزاده در نمازجمعه این هفته شبستر که درمسجدجامع این شهر برگزار شدگفت:رهنمود هاي مقام معظم رهبری براي تمام مستضعفان جهان راه گشا می باشد .

وی در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سوریه افزود:مردم سوريه چنان مشت آهنيني بر دهان استكبار جهاني كوبيدند كه ديگر هيچ دنداني براي صحبت مقامات آمريكايي عليه آنان باقي نگذاشته اند و اين همان بيداري اسلامي است كه حضرت آقا فرمودند ،هر چند به ظاهر بيداري اسلامي را سركوب كردند ولي بيداري اسلامي از بين رفتني نيست .

امام جمعه شبستر ادامه داد:مسئولين وظیفه دارند با اتكا به قدرت الهي و فكر و انديشه داخلي در پي حل مشكلات جامعه بوده و از شانه خالي كردن در مقابل مشكلات بپرهيزند .

وی در بخش دیگرسخنان خودگفت:هر كسي با دين و مردم درست برخورد نكند و با اخلاص در خدمت به مردم گام برندارد خيلي زود رسوا شده و از بين مردم طرد خواهد شد كه نمونه بارز آن بني صدر ملعون بود و هر مسئولي بخواهد به اين دين و مملكت خيانت كند به سرنوشت بني صدر دچار خواهد شد .

محمدزاده دربخش پایانی سخنان خود با اشاره به روز جوان سالروز ولادت حضرت علی اکبر را تبریک گفت.

بهمن بهزادسیس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.