کد خبر : 7038
تاریخ انتشار : جمعه 30 می 2014 - 16:24

500 زائر از شبستر به حرم امام راحل اعزام می شوند

500 زائر از شبستر به حرم امام راحل اعزام می شوند

فرمانده سپاه ناحیه شبستر در نشست ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) از اعزام بیش از 500 نفر از مردم ولایت مدار شبستر درقالب ۸ اتوبوس به حرم حضرت امام راحل خبر داد.

3به گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز،فرمانده سپاه ناحیه شبستر در نشست ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) از اعزام بیش از 500 نفر از مردم ولایت مدار شبستربه حرم حضرت امام راحل خبر داد.
ابوالفضل حسن پور شناساندن ابعاد شخصیتی حضرت امام(ره) برای نسل جوان و نوجوان در مبارزه با تهدیدات نرم را امری ضروری دانست و گفت: باید بتوانیم با برگزاری هرچه باشکوه آیین سالگرد ارتحال حضرت امام برشکوه و عظمت این کار بیفزاییم.

وی هدف ازاعزام کاروان ارتحال را شناساندان ابعاد شخصیتی حضرت امام(ره) و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدا و بیعت دوباره با رهبر فرزنه انقلاب عنوان کرد.

حسن پور افزود: استقبال قشرهای مختلف منطقه برای حضور در آیین ارتحال حضرت امام را ناشی از روحیه ولایتمداری مردم این خطه از میهن اسلامی خواند.

فرمانده سپاه شبستر برگزاری مسابقه از وصیت نامه حضرت امام(ره) و چندین برنامه متنوع فرهنگی در اتوبوس ها را از جمله اقدامات فرهنگی این اردو برشمرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

الله بنده سی یکشنبه , 1 ژوئن 2014 - 0:32

به برادران پاسدار اين را عرض مي‌كنم تا آنجا كه مي‌توانيد ولايت فقيه را براي مردم شرح دهيد و اين رهبر و اين امام عزيز را به مردم بشناسانيد، چون ما تا حال آن طور كه بايد نشناخته‌ايم و اين مسئوليت به گردن شما عزيزان است. اختلافات را بايد كنار بگذاريد، بايد اسلام را توسعه دهيم. بايد همان‌طوري كه امام امت فرمودند انقلابمان را صادر كنيم، نه از طريق زور و سرنيزه، بلكه از طريق فرهنگ اسلامي.
«فرازی از وصیت‌نامهشهید محمد خلقي كاظم‌پور»

بیانیه بسیجیان گمنام شهرستان شبستر یکشنبه , 1 ژوئن 2014 - 0:45

بسیجیان گمنام با صدور پیامی فرا رسیدن سوم و چهارم شعبان المعظم، سالروز میلاد با سعادت امام حسین(ع) و حضرت اباالفضل العباس (ع) روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت.
در این پیام ضمن تبریک این ایام به بزرگ جانباز انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، پاسداران غیور، جانبازان عزیز و ملت سرافراز ایران اسلامی، آورده است: امروز، روز پاسدار به نمادی از ایثار و شهامت دلاورمردانی تبدیل شده است که قدرت ایمان را در بستر اخلاق و معنویت به ابزاری موثر در برابر زورگویان بدل نموده اند و همچون دژی مستحکم، شجاعانه در جهت رسیدن به آرمان های والای انقلاب اسلامی و حفظ آن گام برمى دارند.
در بخش دیگری از این پیام با اشاره به پیشترفت های روزافزون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمام عرصه ها به خصوص عرصه‌های علمی و نظامی خاطرنشان شده است: ترس و نگرانی استکبار از تولیدات و تجهیزات نظامی ایران، نشان از دست برتر و قدرت بالای بازدارندگی نیروهای مسلح دارد که هزینه هرگونه مداخله نظامی به ایران اسلامی را غیر قابل تصور و فراتر از مرزهای پیش بینی برای دشمنان برآورد می‌کند.
بسیجیان گمنام شهرستان شبستردرپایان ضمن تبریک مجدد این ایام خجسته به رهبر فرزانه انقلاب، پاسداران و جانبازان عزیزی که با شجاعت و ایثار بی مثالشان در دوران دفاع مقدس همچون ستاره ای درخشان بر پهنه آسمان این سرزمین می‌درخشند آورده است: وحدت و همدلی در بین نیروهای مسلح، امروز بیش از هر زمانی نمود عینی به خود گرفته و در سایه رهبری‌ها و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و با عنایت الهی و بهره‌گیری از توانمندی‌های بومی، فرصت هرگونه تعرض به میهن اسلامی را از دشمنان گرفته است. والسلام