کد خبر : 5038
تاریخ انتشار : جمعه 18 آوریل 2014 - 23:29

اصالت ما از دین ،ولایت ، امامت و ولایت فقیه است

اصالت ما از دین ،ولایت ، امامت و ولایت فقیه است

امام جمعه شبستر در خطبه های نمازجمعه این هفته شبسترگفت: جوانان ، مومنان و مسئولان بداننداصاالت ما از دین ،ولایت ، امامت و ولایت فقیه است و در زمینه فرهنگی باید طوری شود که همه مردم از مسئولان و ادارجات گله ای نداشته باشند .

emam jome

به گزارش پایگاه خبری شبستر نیوز ، حجت الاسلام محمدزاده امام جمعه شهرستان شبستر در نماز جمعه این هفته شبستر که درمسجدجامع

این شهر برگزار شد گفت:  راه های رسیدن به رستگاری و نعمت بهشتی  تقواست و  همه مردم ایران باید در زندگی خود از مسائل اقتصادی اهل بیت بهره ببرند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد زاده در بخش دیگرسخنان خود گفت: چیزی که باید از آن دوری کنیم گناه است و گناه آتشی فروزان است که به جان مردم افتاده است و  نفس بالاترین و نزدیک ترین دشمن برای انسان است و شیطان دشمن قسم خورده انسان است و درقرآن هم به این اشاره شده است وانسان باید تحت فشار و تحت تهدیدات قرار بگیرد تا خالص شود .

امام جمعه شبستر در ادامه گقت:انسان های دوران غیبت امام زمان ، به خصوص جوانان و مومنان و مسئولان بداننداصالت ما از دین ،ولایت ، امامت و ولایت فقیه است  و در زمینه فرهنگی باید طوری شود که همه  مردم از مسئولان و ادارجات گله ای نداشته باشند .

محمدزاده در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به سالروز میلاد حضرت زهرا(س)وولادت امام خمینی(ره) این روز را تبریک گفته و همچنین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت.

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.