کد خبر : 330
تاریخ انتشار : جمعه 11 اکتبر 2013 - 22:21

فرهنگ مردم شبستر موجب ارتقای سطح امنیت اجتماعی شده است

فرهنگ مردم شبستر موجب ارتقای سطح امنیت اجتماعی شده است

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شبستر: فرهنگ مردم شبستر موجب ارتقای سطح امنیت اجتماعی شده است فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شبستر گفت: فرهنگ بالای مردم و مسئولان منطقه شبستر، موجب ارتقاء سطح امنیت اجتماعی در شبستر شده است. خبرگزاری فارس: فرهنگ مردم شبستر موجب ارتقای سطح امنیت اجتماعی شده است به گزارش شبسترنیوز به نقل از

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شبستر:
فرهنگ مردم شبستر موجب ارتقای سطح امنیت اجتماعی شده است

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شبستر گفت: فرهنگ بالای مردم و مسئولان منطقه شبستر، موجب ارتقاء سطح امنیت اجتماعی در شبستر شده است.
خبرگزاری فارس: فرهنگ مردم شبستر موجب ارتقای سطح امنیت اجتماعی شده است

به گزارش شبسترنیوز به نقل از فارس ، سرهنگ صفایی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در دیدار با رئیس و کارکنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شبستر اظهار کرد: نیروی انتظامی شبستر به علت ارتباط کاری با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی همواره تلاش کرده است در بهبود امور و رسیدن به نقطه ایده آل در رفع مشکل شهروندان گام بردارد.

وی در بخشی از سخنان خود به پیشگیری جرایم اشاره کرد و افزود: امیدواریم قبل از اتفاق جرم بیشتر به پیشگیری جرایم پرداخته شود تا جلوی برخی از ناهنجاری‌های اجتماعی گرفته شود، بنابراین از مبادی ذی‌ربط انتظار می‌رود با همکاری در این خصوص ما را در این امر یاری کند.

در این دیدار که در دفتر فرماندهی نیروی انتظامی شبستر صورت گرفت مهدی نادری رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شبستر با تقدیر از همکاری فرماندهی نیروی انتظامی و پرسنل نیروی انتظامی گفت: هفته نیروی انتظامی فرصتی است تا ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های ارزنده و عملکرد موثر تمام فرماندهان، مسئولان و کارکنان ناجا تلاش عمومی برای برقراری نظم و امنیت بیشتر در سطح جامعه پاس داشته شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.