کد خبر : 27358
تاریخ انتشار : جمعه 13 فوریه 2015 - 13:05

حکم امام خمینی درمورد سلمان رشدی برای تخلف کنندگان فعلی نیزقابل اجراست

حکم امام خمینی درمورد سلمان رشدی برای تخلف کنندگان فعلی نیزقابل اجراست

امام جمعه شبسترگفت:مسئولین فرهنگی و ارشاد توجه کنند که حکم امام خمینی (ره) در مقابل کسانی که بخواهند تخلف نمایند قابل اجرا است .

135-300x2921به گزارش شبسترنیوز

حجت الاسلام محمدزاده در نمازجمعه این هفته شبستر با اشاره به سبک زندگی اسلامی و روایات در این خصوص خواستار جلوگیری از اسراف در زندگانی و قناعت کردن شد.

وی با قدردانی از حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی۲۲بهمن اظهارکرد:حضور مردم به اندازه ای باشکوه بود که موجب رضایت الهی و خوشحالی پیامبراکرم(ص) و ائمه اطهار و مقام معظم رهبری و همچنین موجب خفت ،خواری و شکست دشمن گردید.

وی ادامه داد: ملت با حضور خود در راهپیمایی۲۲بهمن ،عزت ملی ایران اسلامی را به کل دنیا نشان دادند و اعلام کردند این ملت بعداز گذشت ۳۶سال از پیروزی انفلاب اسلامی ،همان ملت یوده و امانتدار امین و میراث داران واقعی برای امام خمینی(ره) ، شهدا وآنهایی که در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس قدم برداشتند هستند.

محمدزاده در بخش دیگر سخنان خود خاطرنشان کرد:مردم با حضور در صحنه و با بصیرت خود به تهدیدهای دشمن جواب رد داده و نشان میدهند تحریم ها تاثیرگذار نیست و این ملت در حفظ و حراست از دستورات اسلام ،قرآن، پیامبر(ص) و ولایت فقیه درمقابل دشمنان برای همیشه متحد هستند و برای همیشه دشمن را در اندیشه و کینه خود ناکام می گذارند.

امام جمعه شبستر با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی و خصوصا شهرها و بعضی روستاهای شهرستان شبستر از صدا وسیما خواست برنامه ریزی کرده و حماسه حضور مردم را هفته ها و ماهها تا۲۲بهمن سال بعد به نمایش بگذارد.

خطیب جمعه شبستر در ادامه تصریح کرد:حضور مردم در راهپیمایی وظیفه مسئولین کشور را چندبرابر کرده و مسئولین باید خود را در مقابل نظام ،مردم و رهنمودها و سیاست های مقام معظم رهبری مسئول بدانند.

وی با تاکید بر برخورد با مفسدان اقتصادی اظهارکرد:مسئولین باید در خدمت به مردم تلاش کرده و نظارت قوی داشته باشند و با متجاوز ها و مفسدها برخوردهای لازم انجام شود چرا که ملت گلایه مند هستند و این حق مسلم اسلامی این ملت است و جامعه باید از مسائل خلاف پاک شود و عوامل و ضعف های موجود  ،قابل تامل و مورد اعتراض می باشد و ملت در صحنه بوده و اجازه نخواهند داد عده ای افراد خائن به دین ونظام ،در مملکت مشکل ایجاد کنند.

محمدزاده با اشاره به فرارسیدن ۲۹ بهمن سالروز قیام مردم تبریز گفت:۲۹ بهمن در تاریخ انقلاب سیما و غیرت و اسلامیت آذربایجان را اثبات کرد و باید توجه شود که ملت ایران و آذربایجان شایسته خدمت و توجه هستند.

امام جمعه شبستر در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به فرارسیدن سالروز صدور حکم تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر ارتداد سلمان رشدی افزود:مسئولین فرهنگی و ارشاد توجه کنند که حکم امام خمینی (ره) در مقابل کسانی که بخواهند تخلف نمایند قابل اجرا است .

تصاویر/نمازجمعه ۲۴بهمن سال۹۳شستر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

سلام جمعه , 13 فوریه 2015 - 14:03

جایزه اش چی ؟
اونموقع 20 میلیون بود که با احتساب تورم 2 ملیارد میشه حداقل
آیا جایزه اش هم قابل انتقال هست ؟

فانوس سیس دوشنبه , 2 مارس 2015 - 18:11

ملت که دیگه خودشونو در باب حفظ نظام و اسلام و قران اثبات کردن ولی این دولت و حکومته که متاسفانه در این باب کم کاری داره… اگه همان مفسدان اقتصادی و غیره که با عث بر هم خوردن نظم جامعه به هر عنوان میشوند به کیفر واقعی اعمالشان برسند کم کم جامعه ای خوب و خداپسندانه خواهیم داشت ..