کد خبر : 24793
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 ژانویه 2015 - 16:02

توسعه مشارکت بخش خصوصی در مدارس دولتی/ تنبیه دانش آموزان جرم است

توسعه مشارکت بخش خصوصی در مدارس دولتی/ تنبیه دانش آموزان جرم است

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به توسعه مشارکت بخش خصوصی در مدارس دولتی گفت: تنبیه بدنی خلاف قوانین و جرم محسوب می‌شود و آموزش و پرورش با این موضوع برخورد خواهد کرد

2911868_535به گزارش شبسترنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به توسعه اداره مدارس دولتی به بخش خصوصی اظهار کرد: اداره مدارس دولتی را بر حسب نیاز و اعتباراتی را که در اختیار وزارتخانه گذاشته می‌شود توسعه خواهیم داد.

وی افزود: سال آینده روند مشارکت بخش خصوصی در مدارس دولتی ادامه خواهد داشت.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص مطرح شدن خبری در یکی از  رسانه‌ها مبتنی بر قانونی شدن تنبیه بدنی با یک بخش نامه آموزش و پرورش گفت: این موضوع صحت ندارد و برداشت رسانه مربوطه تنبیه بدنی بوده در حالی که موضوع  تنبیه جدا از تنبیه بدنی است.

وی با بیان اینکه تنبیه و تشویق یک اصل تربیتی است، عنوان کرد: گاهی اوقات وقتی فرزندان در خانه اشتباهی مرتکب می‌شوند والدین آنان را تنبیه می‌کنند اما این تنبیه به معنای  کتک زدن فرزند نیست بلکه می‌تواند به شکل کم محلی با قهر باشد.

فانی ادامه داد: یکی از بخش‌های مشاوره‌ی ‌آموزش و پرورش بحث علمی را مطرح کرده بود که آن رسانه از ‌آن بحث برداشت اشتباهی داشته است.

وزیر آموزش و پرورش در پایان گفت: تنبیه بدنی دانش آموزان خلاف و جرم  محسوب می‌شود و ‌آموزش و پرورش با ‌آن برخورد جدی خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.