کد خبر : 24190
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 ژانویه 2015 - 4:49

شبستر قطب صنعت تولید مصالح ساختمانی آذربایجان‌شرقی می‌شود

شبستر قطب صنعت تولید مصالح ساختمانی آذربایجان‌شرقی می‌شود

معاون اشتغال و کارآفرینی مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی از تصویب شهرستان شبستر به عنوان قطب صنعت تولید مصالح ساختمانی استان خبر داد و گفت: دستگاه‌ها از رقابت ناسالم در ثبت غیرواقعی اشتغال پرهیز کنند.

DSCF7337به گزارش شبسترنیوز، محمد طاهری  در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان شبستر اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان در شناور بودن اعتبارات بنگاه‌های اقتصادی، مقرر شد مدیرانی که تسهیلات بیشتری جذب می‌کنند سهم بیشتری از این اعتبارات داشته باشند.

طاهری در بخشی از سخنان خود به ایجاد بازارچه مشاغل خانگی طبق برنامه پنجم توسعه که بر عهده شهرداران گذاشته شده است، تاکید کرد: شهرداران موظف به ایجاد بازارچه مشاغل خانگی هستند تا تولیدکنندگان مشاغل خانگی بتوانند نسبت به ارائه محصولات تولیدی خود در این نوع بازارچه‌ها اقدام کنند.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی از انتخاب شهرستان شبستر به عنوان قطب صنعت تولید مصالح ساختمانی استان خبر داد و گفت: شبستر به خاطر وجود شهرک مصالح ساختمانی، کارخانه سیمان صوفیان، معادن، کوره‌های آجرپزی و شهرک سرمایه‌گذاری خارجی به عنوان قطب صنعت تولید مصالح ساختمانی به تصویب رسیده که امیدواریم مدیران اجرایی و اعضای کار گروه در سوق دادن طرح‌ها به این قطب و تقویت آن تلاش کنند.

علیرضاخوش نیت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.