کد خبر : 24068
تاریخ انتشار : شنبه 17 ژانویه 2015 - 17:28

شبستر با ۱۸ هزار نفر جمعیت، ۷۸۰۰ نفر دانشجو دارد

شبستر با ۱۸ هزار نفر جمعیت، ۷۸۰۰ نفر دانشجو دارد

نماینده مجمع نمایندگان‌ آذربایجان‌شرقی در شورای برنامه‌ریزی استان گفت: شبستر ۱۸ هزار نفر جمعیت و ۷ هزار و ۸۰۰ نفر دانشجو دارد یعنی معادل ۴۰ درصد کل جمعیت از شهرستان‌های دیگر به دانشگاه آزاد این شهر رفت و آمد دارند.

۱۳۹۲۰۷۱۶۰۰۰۲۴۳_PhotoAبه گزارش شبسترنیوز به نقل از فارس علیرضا منادی ظهر امروز ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان که به بررسی اسناد تدبیر توسعه شهرستان‌های شبستر، بناب و جلفا اختصاص داشت، اظهار داشت: دانشگاه آزاد واحد شبستر جایگاه ویژه‌ای در میان دانشگاه‌های آزاد استان دارد که لازم است در سند تدبیر توسعه شهرستان به این ظرفیت هم اشاره شود.

نماینده مجمع نمایندگان‌ آذربایجان‌شرقی در شورای برنامه‌ریزی استان افزود: شبستر ۱۸ هزار نفر جمعیت و ۷ هزار و ۸۰۰ نفر دانشجو دارد یعنی معادل ۴۰ درصد کل جمعیت از شهرستان‌های دیگر به دانشگاه آزاد این شهر رفت و آمد دارند که این موضوع می‌تواند فرصتی ارزشمند برای شهرستان تلقی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شبستر شنبه , 17 ژانویه 2015 - 20:11

این امار ایراد داره الان دانشگاه ازاد شبستر خیلی کمتر از این تعداد دانشجو داره جمعیت شبستر هم طبق اخرین سرشماری ۱۵۵۰۰ نفر بوده شاید ایشان طبق امار مرکز الکترونیک ثبت داده که به روزه در مورد تعداد دانشجو هم شاید مجموع دانشجویان شهرستان شبستر رو اعلام کرده به هر حال به نظر میرسه امار دقیق نیست

ss شنبه , 17 ژانویه 2015 - 21:34

البته زحمات بی بدیل و مدیریت صحیح و کارآمد جناب دکتر امیرپور درین رشد بی تاثیر نبوده است همانطور که شاهد بودیم بعد از رفتن ایشان و در آن یکسال و نیمی که نبودند تعداد دانشجو به سه هزار و… رسید و این دوستمون درست گفتن که تعداد دانشجو الان کمتره و این آمار قبل از رفتن ایشونه. امیدوارم اکنون که دوباره برگشته اند شاهد رونق دوباره دانشگاه باشیم.

سبز یکشنبه , 20 سپتامبر 2015 - 16:27

سلام.من لیست افراد بیسوادشبستر رو لام دارم میشه راهنمایی کنین ا کجا باید بگیرم؟