کد خبر : 23540
تاریخ انتشار : شنبه 10 ژانویه 2015 - 22:41

نجات۷۵نفراز مسافران گرفتارتوسط هلال احمرشبستر

نجات۷۵نفراز مسافران گرفتارتوسط هلال احمرشبستر

نجاتگران پایگاه امداد جاده ای شهدای سفیدکمر جمعیت هلال احمر شهرستان شبستر به ۷۵نفر از سرنشینان خودرو های گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کردند.

issij0ejqkhzuz8e9mnbرحیم رحیمی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شبستر در گفتگو با خبرنگار شبسترنیوز ، از نجات  ۷۵نفر از سرنشینان  خودرو های  گرفتار در برف و کولاک در بارش برف اخیر خبرداد.

وی با اعلام این مطلب  اظهارکرد:نجاتگران وامدادگران پایگاه امداد جاده‌ای شهدای سفید کمر بعداز بارش برف روز پنجشنبه توانستند به ۲۲ مورد حادثه اعم از انحراف از جاده و گیر کردن در برف و نقص فنی امداد رسانی کنند.

وی در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد:در این عملیات ۸ ساعته نجاتگران نسبت به هدایت خودروهای منحرف شده به مسیر اقدام کرده و مصدومان جزئیحوادث را به صورت سرپایی مداوا کردند و ۴۰ نفر از سرنشینان خودروهایی که قادر به ادامه مسیر نبودند را به پایگاه امداد جاده‌ای هدایت و نسبت به اسکان موقت و تغذیه آنها اقدام کردند.

رحیمی در پایان با قدردانی از تلاش های نجاتگران این پایگاه امداد جاده ای افزود: در این امدادرسانی‌ها علاوه‌بر نجاتگران پایگاه امداد جاده‌ای شهدای سفید کمر ، دو تیم از اداره‌ی عملیات امداد و نجات و لجستیک و آمادگی معاونت امداد ونجات استان ایفای وظیفه کردند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.