کد خبر : 20894
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 دسامبر 2014 - 11:43

شهرداروشورای اسلامی وایقان با وایقانی های مقیم مرکز دیدارکردند+تصاویر

شهرداروشورای اسلامی وایقان با وایقانی های مقیم مرکز دیدارکردند+تصاویر

دومین دیدار عمومی و تخصصی شورای اسلامی و شهردار وایقان با شرکت گسترده وایقانیهای مقیم تهران و اعضای هیئت امنا و هیئت مدیره مجتمع فرهنگی هنری اسلامی وایقانیهای مقیم تهران برگزار گردید

DSC09786به گزارش شبسترنیوز در راستای جذب مشارکتهای مردمی و به منظور بحث و بررسی درخصوص مشکلات و نیازهای اساسی توسعه شهر وایقان با هماهنگی شورای اسلامی و شهردار و برنامه ریزی اعضای هیئت امنا و هیئت مدیره مجتمع فرهنگی و هنری اسلامی وایقانیهای مقیم تهران ، دومین دیدار عمومی و نشست های تخصصی شورای اسلامی و شهردار با وایقانیهای ساکن تهران ، فعالان اقتصادی ، خیرین ، شخصیتهای اجتماعی ، اداری و سیاسی در محل مجتمع با حضور جمع کثیری از وایقانیها برگزار گردید.
علیرضا ابراهیمی شهردار وایقان در این دیدار با تبیین چکیده ای از فعالیتهای شورا و شهردار وایقان در طول یکسال گذشته گفت: اقتصاد شهری وایقان که بر پایه کوره های آجرپزی سنتی می باشد با رکود این بخش دچار مشکل اساسی شده و تعداد کثیری از واحدهای آجرپزی تعطیل و یا نیمه فعال شده اند.
وی با بیان اینکه اقتصاد شهری متفاوت از اقتصاد شهرداری است ، افزود : احیای فعالیتهای اقتصادی و جایگزین سازی واحدهای جدید در شهر وایقان نیازمند مشارکت جدی خیرین و سرمایه گذاران بالاخص وایقانیهای مقیم تهران و سایر مناطق می باشد.
شهردار وایقان با بیان اینکه شورا و شهرداری برای سرعت بخشی و راه اندازی فعالیتهای جدید و پایدار در وایقان زمین رایگان با ارائه سایر تسهیلات در اختیار سرمایه گذاران قرار میدهد گفت: امروزه تنوع بخشی به اقتصاد شهری وایقان و ایجاد واحدهای کوچک و پربازده در این شهر ضروری بوده و شهرداری و شورا مصمم هستند از راه اندازی اینگونه واحدها برای برون رفت از بحران بیکاری حمایت جدی و اساسی نمایند.
ابراهیمی با اشاره به سیاستهای راهبردی شهرداری در امر سرمایه گذاری و توسعه تصریح کرد : جذابیتهای لازم شهری برای ایجاد انگیزه در سرمایه گذاران در شهر وایقان با حمایت شورای اسلامی و مردم در شهر شروع شده و تداوم و تکمیل آن بجد پیگیری و اجرا خواهد شد.
شهردار وایقان در ادامه با دعوت از خیرین و فعالین اقتصادی ساکن در تهران جهت سرمایه گذاری و مشارکت در طرحهای عام المنفعه افزود : بدون مشارکت همه جانبه مردم رفع مشکلات شهر وایقان ممکن نمی باشد .
وی با اشاره به وحدت و همدلی ناگسستنی مردم وایقان و نقش این اتحاد در پیشبرد برنامه های شهری گفت: یکی از ارکان اصلی و تعیین کننده این انسجام و وحدت وایقانیهای ساکن تهران هستند که میتوانند همچنان گذشته شورا و شهرداری را در رسیدن به اهداف تعیین شده در حوزه های مختلف یاری رسانند.
شهردار وایقان در بخش دیگری سخنان خود اظهارکرد: حساب بانکی پشتیبان توسعه وایقان با نظرخواهی و مشارکت بزرگان ، ریش سفیدان و معتمدین محلی افتتاح و برای واریز اعانات و خیرات مردم برای اجرای طرحهای عام المنفعه و سایر کمکهای آنان اعلام گردیده است.
ابراهیمی ادامه داد : در راستای تقویت اقتصاد خانواده ها ، آموزش شهروندی و همگانی برای اولین بار در شهر وایقان با انعقاد تفاهمنامه ای مابین دستگاههای اجرایی مربوطه در رشته های مختلف در ساختمان شهرداری شروع شده که بعلت استقبال کم نظیر مردم در رشته های گوناگون ادامه خواهد یافت.
شهردار وایقان در پایان سخنان خود ایجاد روشنایی کمربند شهری ، تعریض پل زیرگذر ، احداث مجموعه خدماتی و تفریحی ، احداث مدرسه ابراهیمی شماره ۲ وایقان را از الویتهای اساسی شهرداری برشمرد و گفت: شهرداری برای اجرای این طرحها نیازمند کمک خیرین و ساکنین تهران می باشد.

گزارش تصویری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.