کد خبر : 18507
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 نوامبر 2014 - 20:05

حضور بسیج، موجب شکوفایی و اقتدار نظام اسلامی است

حضور بسیج، موجب شکوفایی و اقتدار نظام اسلامی است

امام جمعه شهرستان شبستر در جلسه شورای اداری این شهرستان، بسیج رابه عنوان عامل اقتدار و شکوفایی ارزش های نظام اسلامی معرفی کرد.

IMG_5739به گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز حجت‌‌الاسلام محمدزاده امام جمعه شبستر در این جلسه اظهار داشت: تقارن هفته بسیج با ایام عزاداری سالار شهیدان ابا‌عبدالله‌الحسین (ع) فرصتی است که بتوانیم بسیج عاشورایی و فرهنگ علوی و فاطمی را در تمام سطوح جامعه معرفی و احیا کنیم.

امام جمعه شبستر از نیروی مقاومت بسیج به عنوان ظرفیتی ارزشمند و اثرگذار در تمام عرصه‌ها نام برد و ابراز داشت: علاوه بر دوران دفاع مقدس، بسیج در سایر عرصه‌ها نیز حضوری فعال و اثرگذار دارد چرا که حضور بسیج در بسیاری از عرصه‌ها موجب رشد‌، شکوفایی و اقتدار نظام اسلامی شده است.

فرماندار شبستر: جامعه‌ مبتنی بر تفکر بسیجی، هیچ‌گاه دچار انحراف نمی‌شود

فرماندار شهرستان شبستر هم در جمع مسئولان اداری این شهرستان گفت: ﺑﺴﯿﺞ ﻣﺮدﻣﯽ، ﺑﺮای ﭘﺸﺘﯿﺒﺎﻧﯽ از ﻧﯿﺮوھﺎی ﻣﺴﻠﺢ، ﻧﻈﺎم جمهوری اﺳﻼﻣﯽ و اﻧﻘﻼب ﺗﺸﮑﯿﻞ ﺷﺪه اﺳﺖ.

فرماندار شبستر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس و هفته بسیج، ﺑﺎ اﺷﺎره ﺑﻪ ﻓﺮﻣﺎن ﺗﺎرﯾﺨﯽ ﺣﻀﺮت اﻣﺎم خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج خاطرنشان کرد: دروازه این مدرسه بزرگ به روی همه باز است و هر کسی که در چارچوب اعتقادی و ولایت می‌اندیشد، بسیجی است.

فرماندار شبستر متذکر شد: جامعه‌ای که بسیج، فرهنگ و تفکر بسیجی دارد، هیچ‌گاه دچار انحراف و تأثیرپذیری از تبلیغات سوء و اقدامات خصمانه دشمنان نمی‌شود.

کاشانی ادامه داد: بسیج به‌عنوان یک نیروی پای کار و آماده، همیشه رویکرد دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی را در خود به اثبات رسانده و در راستای نهادینه کردن فرهنگ بسیج و معرفی این ظرفیت هیچ محدودیتی وجود ندارد.

نماینده شبستر: مسئولان ، برای حل مشکلات شهرستان، تلاش کنند

نماینده شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه به مؤلفه‌های مدیریت جهادی اشاره کرد و گفت جهادی را در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل می‌توان مشاهده کرد نمونه بارز مدیریت جهادی بود.

علیلو با تأکید بر اینکه مسئولان باید جهت حل مشکلات شهرستان تلاش بیشتری کنند، گفت: مسئولان باید با الگوگیری از مدیریت جهادی، برای حل مشکلات شهرستان، تلاش کنند.

وی با بیان اینکه بسیج و ولایت فقیه، یکی از بزرگ ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و یادگار امام راحل است گفت: بسیج هر جا که احساس کند باید در صحنه حضور داشته باشد، حضور دارد و هیچ وقت کم نیاورده و در همه امتحان ها سربلند بیرون آمده است .

گفتنی است در پایان این نشست، و از سوی رئیس شورای اداری شهرستان شبستر ، آقایان رزمی، حیدری ، ساعدی ، سلیمانزاده ، جلالی ، دل آرام ، راعی، امیر پور ، بیضائی  و خانم قهرمانی به ترتیب به عنوان مسئولان جدید سپاه ، نیروی انتظامی ، آموزش و پرورش صوفیان ، منابع طبیعی، شورای اسلامی شهرستان، رئیس شورای اسلامی تسوج، ریس شورای اسلامی کوزه کنان، دانشگاه آزاد اسلامی شبستر، دانشگاه آزاد اسلامی خامنه و رئیس شورای اسلامی شبستر معرفی شدند.

علیرضا خوش نیت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.