کد خبر : 18482
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 نوامبر 2014 - 17:05

نیروهای مردمی و بسیج در دفاع مقدس اصلی ترین نقش را داشتند

نیروهای مردمی و بسیج در دفاع مقدس اصلی ترین نقش را داشتند

فرمانده سپاه عاشورا گفت: حضور با بصیرت مردم درصحنه و پیروی از فرامین رهبری توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.

IMG_5757 به گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز سردارکریمیان فرماندهی سپاه عاشورا  در جلسه شورای  اداری شهرستان شبستر با اشاره به بازسازی  عتبات عالیات گفت:  پروژه صحن حضرت فاطمه زهرا (س)  توسط مهندسان ایرانی و قرارگاه خاتم الانبیاء در حال ساخت است و  ۴۰ درصد پیشرفت کاری دارد  و آذربایجان شرقی از استان‌های شاخص مشارکت‌کننده در بازسازی عتبات عالیات می باشد.

وی افزود:سپاه با تکیه بر نیروهای مردمی و بسیج در جنگ های سخت،نیمه سخت و  نرم حضور فعال دارد و امتحان خود را در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پس داده است و این نهاد خود مولود انقلاب اسلامی می باشد.

کریمیان در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد:نیروهای مردمی و بسیجی اصلی ترین نقش را در دوران دفاع مقدس داشتند چرا که  دشمن پیش بینی نکرده بود  مردم  از شمالی ترین نقطه کشور و شهرهایی مثل شبستر و تبریز به جنوبی ترین نقطه کشور برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی بروند.

وی ادامه داد:حضور بابرکت مردم در قالب تیپ ها و لشکر های عملیاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرنوشت جنگ را رقم زده و توازن قوا را به نفع نیروهای جمهوری اسلامی ایران کرد و دشمن علارغم توانمندی هایی که  داشت ،خواستار پایان یافتن جنگ شد.

فرمانده سپاه عاشورا  با اشاره  به اینکه حضور با بصیرت مردم درصحنه و پیروی از فرامین رهبری توطئه های دشمنان را خنثی کرده است گفت: بسیج در عرصه های مختلف سازندگی، فرهنگی،اقتصادی تربیت علمی و اخلاقی حضور فعال دارد.

سرهنگ دوم پاسدار جعفر رزمی نیز در این جلسه با قدردانی از مسئولین شهرستان شبستر به جهت همکاری در برگزاری برنامه های سپاه ناحیه شبستر گفت: در هفته بسیج بیش از ۱۵۰ برنامه در سطح حوزه ها و پایگاه های شهرستان در حال برگزاری است.

خاطرنشان می شود در این جلسه که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد توسط سپاه ناحیه شبستر از مسئولین و شهرداران شهرستان شبستر تجلیل به عمل آمد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.