کد خبر : 17836
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 اکتبر 2014 - 11:17

شهردار سابق تسوج،شهردار کشکسرای شد

شهردار سابق تسوج،شهردار کشکسرای شد

به گزارش  پایگاه خبری شبسترنیوز طی مراسمی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند ، موحد نیا مدیر کل امور شهری و روستایی و سایر مسئولین شهرستان از زحمات رحمان زهدی پور سرپرست شهرداری کشکسرای قدردانی و محمود پرچمی به عنوان شهردار جدید شهر کشکسرای معرفی شد . معاون استاندار و فرماندار ویژه

۲به گزارش  پایگاه خبری شبسترنیوز طی مراسمی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند ، موحد نیا مدیر کل امور شهری و روستایی و سایر مسئولین شهرستان از زحمات رحمان زهدی پور سرپرست شهرداری کشکسرای قدردانی و محمود پرچمی به عنوان شهردار جدید شهر کشکسرای معرفی شد .

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند در این مراسم گفت: بشریت عامل توسعه یافتگی است و خرد ، فهم و دانش همراه با بینش می تواند در یک منطقه توسعه ایجاد کند و جامعه اسلامی با برکت دین ،انقلاب و رهنمود های مقام معظم رهبری در راه توسعه یافتگی گامهای مهمی برداشته است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به انحلال شورای شهر کشکسرای گفت: انحلال شورای شهر کشکسرای علا رغم میل باطنی صورت گرفت ولی متاسفانه شورا هم نتوانست به وظایف قانونی خود به خوبی عمل کند از جمله مهمترین آنها انتخاب شهردار بود .

کرمی اظهار داشت: شهر کشکسرای به دلیل قرار گرفتن در شاهراه اصلی مسیر اروپا از اهمیت زیادی برخوردار است و به عنوان دروازه ورودی شهر مرند تلقی می شود .

معاون استاندار گفت: شهر کشکسرای قابلیتهای زیادی برای پیشرفت دارد ولی متاسفانه تا به حال نتوانسته است از این قابلیتها به خوبی بهره برده و برای خود المان تعریف کند .

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به وضعیت فعلی شهر کشکسرای گفت: متاسفانه از لحاظ درجه بندی ، شهر کشکسرای در درجه دوم شهری قرار دارد و در مقایسه با سایر شهر ها از جمله صوفیان که در درجه هفتم قرار گرفته و با دارا بودن قابلیتهای خود نتواسته پیشرفت چشمگیری داشته باشد .

فرماندار ویژه شهرستان مرند افزود : امیدوارم شهردار جدید بتواند در تحقق بخشیدن به منویات مردم کشکسرای و استاندار محترم اهداف خود را به خوبی پیاده کرده و تحولاتی از لحظ عمرانی در شهر ایجاد نماید .

در ادامه این مراسم مهندس موحد نیا مدیر کل امور شهری وشوراهای استانداری آذربایجان شرقی گفت :مدیریت شهری از جایگاه ویژه ای برخوردار است که در ایران سابقه دیرینه ای دارد . وی گفت: شهرداری به عنوان اولین نهاد خدمات رسان در شهر است و هیچ نهادی مثل شهرداری نمی تواند ارائه خدمت نماید.

وی در ادامه افزود : شهر کشکسرای دروازه ورودی اروپا است و ویترین شهر مرند است و باید توجه ویژه ای به این مساله داشت. موحد نیا خاطر نشان شد : وظیفه شهردار جلب رضایت و مشارکت مردم در امر پیشرفت است و باید در این امر از خود مردم هم کمک بگیرد

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری افزود : چگونگی شهر خود بیانگر فرهنگ آن شهر است پس باید بتوانیم فرهنگ غنی خود را به سایر مردم نشان دهیم.

وی گفت: شهر کشکسرای از لحاظ قرار گرفتن در مسیر اروپا از جایگاه ویژه ای برخوردار است که این امر می تواند در اقتصاد شهر تاثیر خوبی بگذارد .

درپایان از زحمات رحمان زهدی پور به عنوان سرپرست سابق شهرداری کشکسرای با اهدای لوحی تقدیر و مهندس محمود پرچمی به عنوان شهردار جدید کشکسرای معرفی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ناشناس یکشنبه , 19 آوریل 2015 - 18:07

جاده تسوج به کشکسرای؟