کد خبر : 166863
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 ژانویه 2024 - 21:13

نماینده شبستر در مجلس؛

اصلاح‌طلبان به جای تخریب رقیب وارد میدان مشارکت شوند

اصلاح‌طلبان به جای تخریب رقیب وارد میدان مشارکت شوند
نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح‌طلبان به جای تخریب رقیب باید برای سرپا نگهداشتن ایران اسلامی وارد میدان مشارکت شوند و ایده‌های خود را مطرح کنند. 

به گزارش شبسترخبر، جعفر راستی با اشاره به هجمه‌های اخیر اصلاح‌طلبان علیه دولت سیزدهم اظهار داشت: مردم به خوبی فرق بین خادم و خائن را می‌دانند همچنان‌که این را هم می‌دانند چه کسانی به‌عنوان آتش‌بیار دشمن عمل می‌کنند.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه لازم است امروز همه با هم متحد شوند، بیان کرد: انتقاد در جهت اصلاح اشکال ندارد، اما اینکه شکل تخریب و توهین به خود بگیرد مناسب نیست. انصافاً در دولت سیزدهم شاهد شکوفایی‌های فراوانی بودیم که به نظرم قابل لمس است، نباید به خاطر کینه‌ورزی و حسادت عملکرد دولت خدمت‌گذار را زیر سوال ببریم.

راستی اظهار داشت: دولت روحانی در مدت زمان هشت سال اقدامات بسیار خوبی می‌توانست انجام دهد، اما شاهد کم‌کاری بودیم و مشکلات امروز نتیجه عملکرد آن است.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جا دارد سیستم قضائی کشور نسبت به برخورد با این توهین‌ها علیه دولت وارد عمل شود.

وی ادامه داد: معتقدم دولت نیز نباید خود را درگیر بازی اصلاح‌طلبان کند بلکه نیاز است دستگاه‌های نظارتی منفی‌بافی اصلاح‌طلبان را کنترل کنند.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اصلاح‌طلبان به جای تخریب رقیب باید برای سرپا نگهداشتن ایران اسلامی وارد میدان مشارکت شوند و ایده‌های خود را مطرح کنند.

راستی در پایان افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر مبنی بر اینکه همه باید در رقابت سالم شرکت کنند، توصیه بنده به اصلاح‌طلبان این است که دست از شیطنت بردارند و در این مرحله به جای تخریب، حمایت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.