کد خبر : 166369
تاریخ انتشار : جمعه 20 اکتبر 2023 - 12:59

نماینده مردم شبستر در مجلس:

قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی نمایان شد/عمر رژیم غاصب اسرائیل کوتاه است

قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی نمایان شد/عمر رژیم غاصب اسرائیل کوتاه است

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات شجاعانه جبهه مقاومت توانست قدرت پوشالی اسرائیل و چهره‌ی به ظاهر مدافع انسان و انسانیت را به جهانیان نشان دهند.

به گزارش شبسترخبر، جعفر راستی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به عملیات طوفان الاقصی و تلاش رژیم صهیونیستی برای تغییر دادن جای جلاد و شهید در این جنگ، گفت: اکنون مدافعان واقعی حقوق بشر و کشورهای اسلامی باید وارد میدان شده و مانع جنایتهای رژیم صهیونیستی شوند.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی عمر رژیم غاصب اسرائیل را کوتاه دانست و ادامه داد: عملیات شجاعانه جبهه مقاومت توانست قدرت پوشالی اسرائیل و چهره‌ به ظاهر مدافع انسان و انسانیت را به جهانیان نشان دهد.

وی با اشاره به اینکه طوفان الاقصی باعث شد چهره این رژیم خبیث عیان شود، گفت: این اتفاق باعث شد کشورهای دیگر دوست و دشمن را بشناسند و از رژیم صهیونیستی فاصله بگیرند و بدانند که به قدرتی پوشالی تکیه زده‌اند قدرتی که از خود چیزی ندارد و باید توسط آمریکا حمایت شود تا بتواند در برابر جبهه مقاومت بایستد.

راستی خاطرنشان کرد: کودکان دیروز و جوانان امروز فلسطینی دیگر اجازه نخواهند داد که این رژیم کودک‌ کش به خباثت و زورگویی خود ادامه دهد.

وی ادامه داد: جای بسی شادی است؛ از اینکه مبارزان فلسطینی توانستند حق رژیم غاصب را بر کف دستشان بگذارند و مبارزان فلسطینی به آنان فهماندند که ظلم پایدار نیست و روزی نابود خواهد شد و فهماندند که فلسطینی‌ها همیشه بیدارند و اجازه نخواهند داد ظلم بر مردمشان حاکم شود.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: رژیم غاصب حدود ۷۵ سال ظلم به فلسطینیان کرد که این ظلم و جور با مبارزان و جبهه مقاومت به پایان خواهد رسید و مردم فلسطین نابودی ایرن رژیم جانی را جشن خواهند گرفت.

وی در پایان یادآور شد: حال که رژیم غاصب صهیونیستی شکست خود را پذیرفته است می‌خواهد جای شهید و جلاد را عوض کند که این کار نشان از ضعف و بیچارگی این رژیم موقت و جعلی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.