کد خبر : 165353
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 31 ژانویه 2023 - 14:53

نماینده شبستر:

رژیم صهیونیستی از ترس قدرت ایران دست به هرکاری می‌زند

رژیم صهیونیستی از ترس قدرت ایران دست به هرکاری می‌زند

نماینده مردم شبستر در مجلس گفت: حمله اخیر رژیم صهیونیستی اسرائیل را به کشورمان محکوم می‌کنیم. این اقدام آن‌ها به خاک کشورمان یک اقدام غیرقانونی بوده که با پاسخ سخت و کوبنده مواجه خواهد شد.

به گزارش شبستر خبر، جعفر راستی ، نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با افکارنیوز در مورد حمله ناموفق به کارگاه مهمات‌سازی در اصفهان بیان کرد: این اقدام ممکن است جواب عملیات‌هایی باشد که طی روزهای اخیر در سرزمین اشغالی اتفاق افتاد و حدود هشت نفر هلاک و ده نفر زخمی شدند.

وی افزود: اسرائیلی‌ها برای اینکه عواقب ناشی از این حمله را کم کنند با کوادکوپتر کوچک به بخشی از خاک ما حمله کردند که خسارتی به تاسیسات ما وارد نکرده است.

راستی گفت: در خبرهای شاهد بودیم که اتفاق اخیر به این شکل نبود که پهپاد از اسرائیل پرواز کند و نقطه‌ای را در ایران هدف قرار دهد بلکه ۲ الی ۳ تا کوادکوپتر بوده است که از حوالی همان منطقه هدایت شده و به نطقه مورد نظر اسرائیلی‌ها رسیده است.

نماینده مردم شبستر اظهارداشت: این حادثه تلفات جانی نداشته و آسیب چندانی به تاسیسات وارد نکرده است. زیرا این کوادکوپتر ها قدرت حمل مواد بیش از چهار الی پنج پوند را ندارند که در حد یک خمپاره کوچک است.

او ادامه داد: رژیم غاصب اسرائیل می‌داند که اگر بخواهد پهپاد قوی به کار بگیرد و به ایران حمله کند سپاه واکنش سختی را از خود نشان خواهد داد. لذا هیچ وقت چنین کاری را نمی کنند در این حادثه نیز شاهد بودیم که این رویکرد را نشان دادند.

راستی درانتها ابراز کرد: ما این اقدام اسرائیل را محکوم می‌کنیم و حمله آن‌ها به خاک کشورمان یک اقدام غیرقانونی بوده که با پاسخ سخت و کوبنده مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.