کد خبر : 165261
تاریخ انتشار : جمعه 25 نوامبر 2022 - 16:27

امام جمعه شبستر تاکید کرد؛

ضرورت سوق دادن برنامه‌های دانشگاهی به سمت گفتگومحوری و جهاد تبیین

ضرورت سوق دادن برنامه‌های دانشگاهی به سمت گفتگومحوری و جهاد تبیین

امام جمعه شبستر بر ضرورت سوق دادن برنامه‌های دانشگاه به سمت گفتگومحوری، جهاد تبیین و شبهه‌محوری تاکید کرد.

به گزارش شبستر خبر، حجت‌الاسلام یونس کیانی در دیدار جمعی از استادان، بسیجیان و مسئول بسیج دانشجویی شهرستان شبستر، دانشگاه را یکی از مراکز بسیار ارزشمند تعلیم و تربیت و امانتدار اندیشه‌های جویای علم و فرهنگ دانست.

حجت‌الاسلام کیانی با اشاره به اینکه بسیج انگیزه مضاعف عجین با معنویت و عجین با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را به عرصه ظهور گذاشته است، افزود: استاد دانشگاهی که به اهداف انقلابی دانشگاه در تدریس و نگرش رویکرد حساسیت دارد و خود و دانشجویان در هر زمینه علمی تحقیقاتی، پایان‌نامه و روزآمدی علمی تلاش و کوشش دارد، بسیجی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شبستر درباره اهمیت استمرار فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه با همکاری بسیج دانشجویی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری با موضوعات کرسی‌های آزاداندیشی، گفتمان‌سازی و جهاد تبیین، دانشگاه را مکلف به سوق دادن برنامه‌های دانشگاه به سمت گفتگومحوری، جهاد تبیین و شبهه‌محوری کرد و ادامه داد: تا هر وقت به رهنمودها و بیانات مقام معظم رهبری گوش فرا ندهیم مصیبت است.

وی خاطرنشان کرد: باید با حرکت بسیجی‌وار به سمت اجرای برنامه‌های دانشگاه در این قالب و برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، گفتمان‌سازی و گفتمان با دانشجویان به صورت تبیینی مشکلات را رفع کنیم.

در ادامه این دیدار سعید احمدی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه شبستر با ارائه گزارشی از وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه شبستر به تشریح برنامه‌های اجرایی دانشگاه با همکاری بسیج دانشجویی شهرستان شبستر و برنامه‌های فرهنگی انجام شده پرداخت.

انتهای پیام/ب

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.