کد خبر : 165255
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 نوامبر 2022 - 16:42

امام جمعه شبستر:

مسئولان در راستای تقویت خدمت رسانی به مردم تلاش کنند

مسئولان در راستای تقویت خدمت رسانی به مردم تلاش کنند

امام جمعه شبستر گفت:مسئولان نوع نگاه خود برای خدمت رسانی به مردم را تغییر داده و در راستای تقویت خدمت رسانی به مردم تلاش کنند.

به گزارش شبستر خبر، حجت الاسلام کیانی امام جمعه شبستر در دیدار جمعی از بسیجیان شهرستان با وی اظهار کرد:هفته بسیج فرصت مغتنم و مبارکی است که مسئولان ادارات و ارگان های انقلابی نوع نگاه خود برای خدمت رسانی به مردم را تغییر داده و با حضور ابتکاری و هوشمندانه و توسعه خدمت رسانی در بین آحاد مردم از هفته مبارک بسیج بعنوان تلنگری در جهت ترمیم نگاه برخی از افراد سطحی نگر که فکر می کنند بسیج صرفا برای سرکوب اغتشاشات، شورش هاست استفاده کنند.

وی بیان کرد: هفته بسیج و سایر مناسبت‌های ملی و مذهبی باید سرآغاز و تلنگری مبارک باشد تا خدمات نظام و انقلاب را در سطوح مختلف با استفاده از ظرفیت های ادارات و نهادها  به مردم نشان دهیم،

امام جمعه شبستر استفاده از روش های ابتکاری و ظرفیت مناسبت‌های ملی و مذهبی از جمله هفته بسیج را برای حضور خدمتگزاران و مسئولان نظام دربین مردم ضروری دانست و افزود: امروز معنای بسیج و بسیجی  اینست که  بتوانیم رویش های بیشتری را برای جامعه بسیج بیافزاییم و هنر آن ست که با خدمت رسانی مضاعف برای جوانان و نوجوانان و آحاد جامعه در جهت جذب حداکثری افراد به سمت بسیج حرکت کنیم وافق نگاهمان به سمت آرمان ها و اهداف متعالی نظام باشد که لازمه رسیدن به هدف این است که عاشقانه و مخلصانه به مردم خدمت کنیم .

حجت الاسلام کیانی ادامه داد: به تعبیر مقام معظم رهبری مگس روی زخم می نشیند. بنابراین باید برای ترمیم و مداوای زخم هایی که امروز در جامعه ایجاد شده سریعا اقدام کنیم ، تا بتوانیم به اهداف و رسالت بسیج که مورد نظر امامین انقلاب است برسیم.

انتهای پیام/ب

 

انتهای پیام/

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.