کد خبر : 165234
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 15 نوامبر 2022 - 16:17

با امضای تفاهم‌نامه؛

شاخص‌های بهره‌وری شهرستان شبستر افزایش می‌یابد

شاخص‌های بهره‌وری شهرستان شبستر افزایش می‌یابد

تفاهم‌نامه سازمان مدیریت صنعتی استان و دانشگاه آزاد شبستر در راستای همکاری‌های علمی و پژوهشی منعقد شد که انتظار می‌رود خروجی تفاهم‌نامه افزایش شاخص‌های بهره‌وری در حوزه‌های مختلف این شهر باشد.

به گزارش شبستر خبر، تفاهم‌نامه سازمان مدیریت صنعتی استان آذربایجان‌شرقی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر در راستای همکاری‌های این دو نهاد علمی و پژوهشی منعقد شد.

رئیس سازمان مدیریت صنعتی استان آذربایجان‌شرقی در مراسم امضای تفاهم‌نامه درباره اهداف و موضوعات این تفاهم‌نامه گفت: با امضای تفاهم‌نامه، فعالیت سازمان مدیریت صنعتی استان آذربایجان‌شرقی عملاً در شهرستان شبستر آغاز می‌شود و این همکاری سرفصل برنامه‌های مشترک بعدی در این شهرستان خواهد بود.

نورالدین پورموسی‌قلی اضافه کرد: امیدواریم این همکاری‌ها منجر به اجرای برنامه‌های مشترک علمی، آموزشی، پژوهشی و فنی در شهرستان شبستر شود و از آنجا که شهرستان شبستر به لحاظ بالابودن شاخص‌های فرهنگی و تمدنی در آن، ظرفیت بالایی برای افزایش مهارت‌ها و توانمندی‌های مختلف دارد و یک شهرستان دانشگاهی است، از این رو انتظار می‌رود خروجی این تفاهم‌نامه افزایش شاخص‌های بهره‌وری در حوزه‌های مختلف شود.

سعید احمدی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر هم تبیین کرد: این دانشگاه یکی از دانشگاه‌های معتبر استان آذربایجان‌شرقی است که با سابقه فعالیت علمی و پژوهشی بیش از سه دهه خود، دارای توانمندی‌های بسیار بالایی در برگزاری برنامه‌های مشترک علمی، پژوهشی و فنی با نهادهای مختلف تحقیقاتی و اجرایی کشور است و امضای این تفاهم‌نامه سرآغاز یک همکاری مستمر و پویا برای ارتقای شاخص‌های آموزشی، تحقیقاتی و مهارتی برای علاقمندان خواهد بود.

به گزارش آنا، در ماده دوم این تفاهم‌نامه زمینه‌های همکاری در حوزه‌های مختلف علمی، فنی و آموزشی عنوان شده و همکاری متقابل در اجرای دوره‌های کوتاه‌مدت ضمن خدمت مشترک با سایر سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی، برگزاری سمینارها و کارگاه‌های تخصصی و دوره‌های مختلف آموزشی مشترک (به صورت حضوری و مجازی)، استفاده از امکانات و ظرفیت‌های آموزشی و ترویجی طرفین براساس ضوابط موجود و همکاری در برگزاری دوره‌های بلندمدت DBA (دی بی ای) و MBA (ام بی ای) از موضوعات این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/ب/آنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.