کد خبر : 164446
تاریخ انتشار : شنبه 21 می 2022 - 11:28

فرماندار شبستر: لزوم تبیین سالروز آزادسازی خرمشهر برای نسل جوان

فرماندار شبستر: لزوم تبیین سالروز آزادسازی خرمشهر برای نسل جوان

فرماندار شبستر با گرامیداشت آزادسازی خرمشهر، به لزوم تبیین سالروز آزادسازی خرمشهر برای نسل جوان اشاره کرد و گفت: باید حادثه سوم خرداد به‌خوبی برای اقشار مختلف مردم به‌ویژه نسل جوان کشور تبیین شود.

به گزارش شبسترخبر، ایوب دهقان در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش شبستر به برخی حوادثی که ممکن است در جریان برگزاری امتحانات بوجود آید اشاره و اظهار داشت: برق رفتگی یکی از حوادثی است که ممکن است در جریان برگزاری امتحانات حادث شود ؛ مسئولین محترم آموزش و پرورش باید با آماده کردن موتور برق در حوزه های برگزاری امتحانات از بروز مشکل در روند برگزاری امتحانات جلوگیری کنند.

وی با گرامیداشت سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر، به لزوم تبیین سالروز آزادسازی خرمشهر برای نسل جوان اشاره کرد و گفت: باید حادثه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر به‌خوبی برای اقشار مختلف مردم به‌ویژه نسل جوان و نوجوان کشور تبیین شود.

فرماندار شبستر افزود: احترام و حفظ ارزشهای حوادثی مانند سوم خرداد و همچنین بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) موجب دوام و بقای نظام و انقلاب اسلامی می شود ، بنابراین چنین ارزشهایی باید حفظ گردد.

وی با اشاره به ضرورت تبیین حماسه بزرگ آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: نسل‌های جدید باید حکایت رشادت و شهامت پدران و بزرگان خود را باور کرده و در دفاع از کیان و میهن اسلامی دنباله‌رو راه پر برکت رزمندگان اسلام باشند.

گفتنی است در ابتدای این جلسه مدیر آموزش و پرورش شبستر ضمن ارائه گزارشی از فعالیتها و عملکردهای یک ماهه آموزش و پرورش به آمار شرکت کنندگان در امتحانات نهائی خرداد ماه اشاره کرد و گفت: تعداد ۷۲۵ نفر دانش آموز پایه دوازدهم در امتحانات نهائی شرکت خواهند نمود که از این تعداد ۲۸۵ نفر را پسر و ۴۴۰ نفر را نیز دانش آموزان دختر تشکیل می دهند.

ابوالفضل اکرمی افزود: دستگاه تعلیم و تربیت منطقه از تمامی لحاظ آماده برگزاری هرچه مطلوبتر امتحانات نهائی سالجاری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی است.

خبرنگار: رحیم بهزاد

انتهای پیام/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.