کد خبر : 164437
تاریخ انتشار : شنبه 14 می 2022 - 0:17

امام جمعه صوفیان:

مسئولان با گران‌فروشان و احتکارکنندگان برخورد کنند

مسئولان با گران‌فروشان و احتکارکنندگان برخورد کنند

امام جمعه صوفیان از مردم خواست در این زمینه دولت را یاری کنند و از مسئولان نیز خواست تا به بهانه گران کردن اقلام ذکر شده چهارگانه با گرانفروشان به شدت برخورد کنند.

به گزارش شبستر خبر، حجت الاسلام مرسلی در خطبه های امروز نماز جمعه صوفیان با اشاره به برنامه بزرگ اقتصادی دولت اظهار داشت: باید کمک کنیم و این مشکل اقتصادی که باید به صورت بنیادی و اساسی حل شود.

وی افزود: در دولت‌های قبل متاسفانه با یارانه غیر هوشمند یا ارز ترجیحی که یکی از معضلات اقتصادی تبدیل شده است و به جای اینکه یارانه مستقیم به دست افراد کم درآمد و نیازمند و دهک‌های پایین جامعه برسد متاسفانه وارد جیب متمولین و صاحبان زر و زور می شدند و جناب آقای رئیسی در عمل این را قول داده بودند و مبارزه جدی با فساد و توزیع عادلانه ثروت یکی از عمده‌ترین راه‌های همین اصلاح زیربنایی هدفمندسازی یارانه‌ها یا به تعبیری مردمی سازی یارانه هاست که جلوگیری از قاچاق کالا کمک به اقشار کم درآمد توزیع عادلانه ثروت و ارتقای رشد خرید اقشار کم‌درآمد جامعه جزو اهداف این طرح است.

خطیب جمعه صوفیان در ادامه از مردم خواست در این زمینه دولت را یاری کنند و از مسئولان نیز خواست تا به بهانه گران کردن اقلام ذکر شده چهارگانه با گرانفروشان به شدت برخورد کنند.

وی در ادامه با اشاره به سفر امیر قطر به ایران و دیدار با مقام معظم رهبری به سه نکته کلیدی این سفر که مقام معظم رهبری به امیر قطر تذکر دادند باید برای همه کشورهای همسایه درس عبرت باشند و برای نجات اقتصاد خودشان و برای افزایش همکاری سیاسی باید کشورهای همسایه با همدیگر ارتباط صادقانه و خالصانه داشته باشند و امیدواریم این سفرمبدا برای گسترش همکاری باشد.

مرسلی ابراز کرد: گفتگو میان کشورهای همسایه بدون دخالت عوامل خارجی راه حل عمده مسائل منطقه‌ای است کشورهای منطقه و روابط خود را محکم کند صهیونیست‌ها را به خانه امن خود راه ندهند زیرا اینها ناامن سازان منطقه هستند وقطعاً نه تنها امتیازی بر کشورها نخواهد داد،بلکه به جز خسارت و زیان و غارت چپاول و ترور چیزی از صهیونیست به دست نخواهد آمد.

امام جمعه صوفیان تصریح کرد: مقام معظم رهبری به شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر بیان کردند که استمرار جنایت رژیم صهیونیستی بر علیه مردم فلسطین ادامه دارد و توقع داریم ورود صریح جهان عرب به میدان عمل که در بعضی مواقع دیده شده کشورهای اروپایی بیشتر از کشورهای مسلمان عرب به داد مردم مظلوم فلسطین رسیدند و این مایه بی‌آبرویی برای این کشور هایی که طرف صهیونیست را گرفتند می باشد.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.