کد خبر : 164318
تاریخ انتشار : جمعه 29 آوریل 2022 - 18:17

شبستر خبر گزارش می دهد:

شکوه حضور شبستری ها در راهپیمایی روز قدس/ اعلام نفرت مردم از رژیم کودک کش+فیلم

شکوه حضور شبستری ها در راهپیمایی روز قدس/ اعلام نفرت مردم از رژیم کودک کش+فیلم

مراسم راهپیمایی روز قدس امروز جمعه با حضور پرشور شبستری ها برگزار شد و مردم این شهر با سر دادن فریادهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل پرچم رژیم جعلی صهیونیستی را به آتش کشیدند.

به گزارش شبستر خبر، مراسم راهپیمایی روز قدس امروز جمعه با حضور پرشور مردم شبستر برگزار شد و مردم این شهر با سر دادن فریادهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل پرچم رژیم جعلی صهیونیستی را به آتش کشیدند.

در این راهپیمایی که بعد از ۲ سال وقفه کرونایی برگزار شده بود، مردم در کنار مسئولان با شعارهایی مثل الله  اکبر، با فریاد «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، نسبت به حوادث اخیر در سرزمین‌های اشغالی واکنش نشان دادند.

مردم ولایت مدار شبستر با شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس و بزرگداشت این روز باشکوه، با همدلی حمایت همه جانبه خود از مقاومت مردم مظلوم فلسطین و انزجارشان را از جنایات رژیم اشغالگر قدس به نمایش گذاشتند و برگ زرین دیگری را در تاریخ افتخارات این شهر ولایی به ثبت رساندند.

مردم همیشه در صحنه شبستر همچنین در راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور جنایات اخیر رژیم نامشروع صهیونیستی در هتک حرمت مسجد الاقصی و تعرض به مردم مظلوم فلسطین را محکوم کردند.

انتهای پیام/۱۱۱/ب

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.