کد خبر : 163804
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 می 2021 - 20:19

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه شبستر:

برگزاری یادواره‌های شهدا سبب حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌شود

برگزاری یادواره‌های شهدا سبب حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر گفت: برگزاری یادواره‌ها و بازگویی خاطرات و رشادت‌های شهدا و رزمندگان سبب حفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی می‌شود.

به گزارش شبسترخبر، حجت الاسلام محمدزاده در یادواره شهدا آبروی محله با عنوان لاله های شهر که به همت پایگاه های بسیج حوزه شهید صدوقی و حوزه کوثرخواهران شبستر در جوارشهدای گمنام برگزار شد با اشاره به اینکه شهدا به خوبی به مکتب اهل البیت(ع) تمسک داشتند و به برکت خون آن ها انقلاب اسلامی در برابر همه توطئه های دشمنان داخلی و خارجی، بیمه شد اظهار داشت: امنیت امروزه جامعه اسلامی از نعمت های شهدا است.

وی افزود: ترویج یاد و نام شهیدان یکی از عوامل مهم در مقابله با برنامه دشمن و حفظ مقاومت توأم با شوق و طراوت در ملت است و امروزه زنده نگه داشتن یادِ شهدا یک وظیفه حیاتی برای امت اسلام است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر با بیان اینکه شهدای ما بزرگ ترین حماسه های تاریخ را خلق کردند و بی نام و نشان رفتند، افزود: شهدا با شهادت خود به ما درس آزادگی، ایثار و معنویت دادند. بنابراین امروز رسالت ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و باید برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و ترویج روحیه ایثار و شهادت که میراثی ارزشمند از شهدا است، اهتمام جدی داشته باشیم.

حجت الاسلام محمد زاده اضافه کرد: نکوداشت نام ویاد شهیدان وبرگزاری یادواره های شهدای آبروی محله درشهرها و آبادی هایی که شهدا ازآن نقاط برخاسته اند .در حقیقت تعالی بخش روحیه ایثار و جهاد و شهادت است و در برابر تهاجمات گسترده فرهنگی و اخلاقی خط بطلانی بر تمام توهمات پوشالی دشمنان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر تأکید کرد: برگزاری یادواره‌ها و بازگویی خاطرات و رشادت‌های شهدا و رزمندگان سبب حفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی می‌شود.

وی در پایان گفت: وظیفه آحاد جامعه به‌ویژه متولیان امر فرهنگی و پایگاهای مقاومت بسیج بعنوان پیشقراولان عرصه جنگ نرم این است تا با تعامل و همکاری تمامی عناصر فرهنگی و نهادهای انقلابی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر یادواره شهدا برنامه‌ریزی کنند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.