کد خبر : 163720
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 4 می 2021 - 22:33

امام جمعه شبستر: زمان‌شناسی مهم ترین شاخصه اصلی شهید مطهری بود

امام جمعه شبستر: زمان‌شناسی مهم ترین شاخصه اصلی شهید مطهری بود

امام جمعه شبستر زمان‌شناسی را از شاخصه اصلی شهید مطهری دانست و گفت: شهید مطهری در شناخت دین بیشترین درجه خلوص را داشت و تحت تأثیر هیچ اندیشه و گرایشی از بیرون دین قرار نگرفت.

به گزارش شبستر خبر، حجت الاسلام یونس کیانی در دیدار مسئولان سپاه شبستر با وی  یکی از خصوصیات استاد مطهری را طهارت روح دانست و اظهار داشت: شخصیت شهید مطهری از زوایای مختلف قابل نگرش و عبرت‌آموزی است و لذا شهید مطهری از معدود دین پژوهانی بود که با تسلط کامل و عمیق به دین اسلام به روشنگری در جامعه پرداخت و در برابر گروه های التقاطی و مارکسیستی ایستاد.

وی شهید مطهری را در تمام حوزه‎ها سرآمد و الگو خواند و اضافه کرد: اندیشه‎های شهید مطهری در نبردهای عقیدتی با استکبار جهانی کمک بزرگی به انقلاب کرده است و لذا وی الگویی برای اهل علم، دارای سلامت نفس و ثبات قدم در مسیر حق و اسلام است و در آثار و سخنرانی های متعدد و پرمحتوی در محافل علمی و فرهنگی اهل بصیرت  افزایی بود.

حجت الاسلام کیانی ادامه داد: اگر ما می خواهیم در حوزه های مختلف برای دشمن چالش ایجاد کنیم شهید مطهری می تواند بعنوان بهترین الگو و اسوه کارامد و جریان ساز در مسیر نرویج و اشاعه گفتمان انقلاب مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.