کد خبر : 163573
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 مارس 2021 - 21:49

نماینده شبستر در مجلس:

تخریب نمایندگان انقلابی مجلس از جدیدترین شگردهای دشمن است

تخریب نمایندگان انقلابی مجلس از جدیدترین شگردهای دشمن است

نماینده شبستر گفت: وادار کردن نمایندگان انقلابی مجلس به خودزنی و تخریب یکدیگر از جدیدترین شگردهای طراحی شده دشمنان انقلاب و نظام علیه نمایندگان ملت و ناکارآمد نشان دادن آنان است.

به گزارش شبستر خبر،  جعفر راستی در جلسه طلاب و فضلای شبستری مقیم قم که در ساختمان طلاب و فضلای آذربایجان شرقی برگزار شد، استفاده از نظرات و دیدگاه های طلاب و فضلا را مهمترین هدف خود شرکت در این جلسه عنوان کرد و اظهار داشت: شناسایی مشکلات و معضلات شهرستان و بیان واقعیات برخاسته از دل و جان به مردم همواره مهمترین رویکرد بنده در انتخابات مجلس شورای اسلامی بوده است.

وی حرکت در مسیر عهد و قول‌هایی که به مردم داده را از رسالت‌های نماینده ملت دانست و اظهار داشت: علی رغم این که نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی بنده را به عنوان عضو کمیسیون امنیت مجلس معرفی کرده بودند؛ اما با توجه به قولی که به مردم شریف شبستر برای پیگیری دغدغه های کشاورزی داده بودم، برای حضور در کمیسیون کشاورزی ثبت نام کردم.

راستی در ادامه به برخی از دغدغه‌های کشاورزی منطقه به ویژه شهرستان شبستر اشاره کرد و با بیان این که با همکاری مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، طرحی را برای بهبود اوضاع آبخیزداری کشور ارائه کرده ایم، اظهار داشت: منابع طبیعی، امور اراضی و سازمان اوقاف از موانع مهم پیش روی نزدیکی ملت و دولت است؛ به گونه ای که برجسته‌ترین مشکلات مردم با دولت بر سر اختلاف اراضی است که وجود دارد.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی با بیان این که برآنیم تا با ارائه طرحی جامع به اختلاف اراضی میان دولت و مردم پایان دهیم، خاطرنشان کرد: وادار کردن نمایندگان انقلابی مجلس به خودزنی و تخریب یکدیگر از جدیدترین شگردهای طراحی شده دشمنان انقلاب و نظام علیه نمایندگان ملت و ناکارآمد نشان دادن آنان است.

وی تفاوت دیدگاه‌ها، طرز تفکرها و تنوع رویکردها را از مهمترین عوامل پویایی جامعه دانست و خاطرنشان کرد: به عنوان نماینده مردم شهرستان همواره از تفاوت نگاه‌ها و تنوع سلیقه‌ها استقبال و این مهم را عاملی اثرگذار برای پویایی و پیشرفت شهرستان می دانم.

 راستی در ادامه به برخی از اقدامات خود در شهرستان شبستر که بر پایه بهره گیری از ظرفیت نخبگانی شهرستان شکل گرفته اشاره کرد و اذعان داشت: هم اکنون با شناسایی بالغ بر ۱۸۰ نفر از نخبگان حوزوی و دانشگاهی به ویژه متخصصان کشاورزی، کارگروهی برای احصای معضلات و ارائه پیشنهادات عملیاتی تشکیل شده است.

پیگیری اصلاح و بهبود مسیرهای مواصلاتی شهرستان از دیگر موضوعات نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی بود که وی ضمن تشریح ابعاد مختلف این موضوع، بدعهدی پیمانکاران را از برجسته‌ترین معضلات اصلاح راه‌های مواصلاتی و استانداردسازی جاده‌های شهرستان دانست.

گفتنی است، حجت الاسلام اسدی نماینده طلاب شبستر در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، در ابتدای این جلسه ضمن خیر مقدم به حضور نماینده مردم شریف این شهرستان در مجلس شورای اسلامی گزارش مختصری از فعالیت های مجمع نمایندگان ارائه نمود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.