کد خبر : 163407
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 فوریه 2021 - 21:22

شهردار شبستر:

افتتاح ۵ پروژه عمرانی شهرداری شبستر با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان

افتتاح ۵ پروژه عمرانی شهرداری شبستر با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان

شهردار شبستر از افتتاح ۵ پروژه عمرانی شهرداری شبستر با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان خبر داد.

سید باقرموسویان در گفتگو با شبسترخبر با اشاره به برنامه های شهرداری در دهه فجر اظهار داشت: ۵ پروژه عمرانی شهرداری شبستر با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان همزمان با دهه مبارک فجر افتتاح شد.

وی افزود: ۴ بوستان محلی در شبستر با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان،مجتمع تجاری بزرگ در خیابان طالقانی به متراژ۵۵۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و صد میلیون تومان هزینه شده که امروز بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان ارزش آنهاست.

شهردار شبستر ادامه داد:افتتاح مجتمع تجاری در داخل میدان میوه و تره بار به متراژ ۴۵۰ متر مربع بالغ بر ۲۰۰میلیون تومان از دیگر پروژه های شهرداری است.

موسویان گفت: بهره برداری از آسفالت ۸ هزار مترمربع در خیابان میلاد شبستر با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان و سنگ فرش روبروی اداره تامین اجتماعی به متراژ۱۲۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۶۰۰میلیون تومان از دیگر پروژه های شهرداری است.

وی در پایان عنوان کرد: تملک و تعریض دو خیابان بزرگ شبستر خیابان گلشن راز – خیابان سی و سه بیگ به شتربان که شامل تملک در خیابان گلشنراز به متراژ ۶۷۵ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان و تملک خیابان سی و سه بیگ به شتربان الی مخابرات،۷۵۷ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۲/۷ میلیارد تومان،تملک پارکینگ طبقاتی به متراژ ۴۶۵ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۳/۲ میلیارد تومان،سرجمع مصالحات برای تخریب و بازگشایی این خیابان ها تعداد ۳۵ فقره مصالحه با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیاد تومان است.

انتهای پیام/ب

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.