کد خبر : 163342
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 14 ژانویه 2021 - 15:21

مدیر آموزش و پرورش شبستر:

دانش‌آموزان پایه‌های اول و دوم شبستر بهمن ماه به مدرسه می‌روند

دانش‌آموزان پایه‌های اول و دوم شبستر بهمن ماه به مدرسه می‌روند

مدیر آموزش و پرورش شبستر با اشاره به مصوبه ستاد ملی و استانی کرونا گفت: از اول بهمن ماه کلاس‌های پایه‌های اول و دوم ابتدایی با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری تشکیل می‌شود.

به گزارش شبسترخبر،ابوالفضل اکرمی در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش شبستر اظهار داشت: بازدیدهای وزارتی از مدارس منطقه برای نظارت بر فرآیند آموزش مجازی با تأکید بر استفاده از شبکه شاد به مدت دو هفته صورت خواهد گرفت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شبستر افزود: محور اصلی بازدیدها، اطلس یادگیری دانش آموزان در شرایط فعلی خواهد بود.

اکرمی در ادامه با اعلام این خبر که از اول بهمن ماه مدارس برای پایه های اول و دوم ابتدایی بازگشایی می شود خاطرنشان کرد: آموزش حضوری شامل دانش‌آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی در مناطق زرد و آبی، دانش‌آموزان مدارس ابتدایی و متوسطه دارای جمعیت کمتر از ۵۰نفر و هنرجویان هنرستان های فنی وحرفه ای و کارودانش در وضعیت زرد و آبی می‌شود.

وی اضافه کرد: مدیر مدرسه موظف است نسبت به تشکیل شورای مدرسه اقدام کند و براساس مصوبات شورای مدرسه و انجام اقدامات لازم، زمینه حضور دانش آموزان را در مدرسه فراهم آورد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شبستر با بیان اینکه رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی ابلاغی و دستورالعمل بهداشتی مدارس شبانه روزی در آموزش حضوری الزامی است، عنوان کرد: ترتیبات اجرایی، اعم از ابلاغ به مدیران مدارس، تشکیل شورای مدرسه و برنامه ریزی نحوه حضور دانش آموزان در مدرسه و نحوه گروه بندی، نحوه اجرای دستورالعمل های بهداشتی و اطلاع رسانی مناسب و به موقع به خانواده ها باید تا قبل از پایان دی ماه انجام شده باشد.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.